اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۹۲۴
درویش: بی خردی مدیران قبلی باعث شده تا از جیب مردم به رادوشوویچ پول بدهیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:بی خردی مدیران قبلی مشکلی را میان ما و رادوشوویچ به وجود آورده که سبب شده تا جیب مردم به او پول بدهیم.
۱۵:۴۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
وانانیوز|

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره درخواست باشگاه ذوب آهن برای پرداخت ۲۰ میلیارد تومان برای پیگیر نشدن شکایتشان علیه سینا اسد بیگی اظهار کرد: نه، اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و مراوداتی انجام نشده است. این مشکل باشگاه پرسپولیس نیست و مسئله‌ای  بین اسد بیگی و باشگاه ذوب آهن است. مدیران باشگاه ذوب آهن فوتبالی هستند و به دنبال این نیستند که اسد بیگی با محرومیت مواجه شود. به نظرم این موضوع با تفاهم طرفین برطرف می‌شود.  

درویش درباره اینکه امیدوار به حل پرونده رادوشوویچ در دادگاه CAS است، گفت: ان شا الله این مشکل حل شود. باشگاه پرسپولیس بخشی از طلب رادوشوویچ را پرداخت کرده، اما او اظهار کرده که پولی نگرفته است. من به همراه امیرعلی حسینی قرار است در دادگاه CAS حضور یابیم تا از حقانیت باشگاه دفاع کنیم. همچنین اگر بتوانیم طی مذاکره با وکیل رادوشوویچ تخفیف بگیریم. به هر حال انصاف نیست که پولی از جیب مردم به این گلر داده شود. همچنین بی خردی مدیران قبلی این مشکل را به وجود آورده است که ما باید آن را حل کنیم.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت اردوی سرخپوشان در تعطیلات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ۳، ۴ گزینه  برای برگزاری اردو مدنظر داریم که در حال بررسی هستیم. به هر حال باید همه شرایط بسنجیم و بتوانیم در اردوی خارجی ۲، ۳ بازی دوستانه برگزار کنیم تا بازیکنان تمرینات خوبی به مدت ۱۰ روز در خارج از کشور داشته باشند. همچنین ما باید اسپانسر هم داشته باشیم تا هزینه اردوی خارجی را تامین کند.  

 
منبع: باشگاه خبرنگاران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین