اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۶۹

دو معمای پرسپولیسی شدن سروش

رسپولیسی‌ها از حالا عزم‌شان را برای استخدام سروش رفیعی در نقل‌وانتقالات جزم كرده‌اند. هافبك خوش‌تكنیك فوتبال كشورمان، در پایان نیم‌فصل بازیكن آزاد تلقی می‌شود چراكه خدمت سربازی‌اش به پایان می‌رسد و البته فعلا در مقابل پیشنهادهای تراكتورسازی برای تمدید قرارداد هم ایستادگی كرده است...
۱۶:۰۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیسی‌ها از حالا عزم‌شان را برای استخدام سروش رفیعی در نقل‌وانتقالات جزم كرده‌اند. هافبك خوش‌تكنیك فوتبال كشورمان، در پایان نیم‌فصل بازیكن آزاد تلقی می‌شود چراكه خدمت سربازی‌اش به پایان می‌رسد و البته فعلا در مقابل پیشنهادهای تراكتورسازی برای تمدید قرارداد هم ایستادگی كرده است. گفته می‌شود او به همكاری با برانكو علاقه‌مند است و به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد مشكلی برای انتقال این بازیكن به جمع قرمزهای پایتخت باقی بماند. با این وجود حضور سروش رفیعی در پرسپولیس، با دو معما همراه است.
  • معمای اول
مسلما سوال اول این است كه برانكو اگر سروش را بگیرد، قرار است او را به جای كدام بازیكن به تركیب اضافه كند؟ در حال حاضر پرسپولیس در فاز هجومی با ترافیكی كم‌نظیر مواجه است كه در حالت عادی مجال حضور در تركیب اصلی را از بازیكن كارآمدی مثل علی علیپور هم می‌گیرد. به این ترتیب افزوده شدن رفیعی به این ساختار، كار را از قبل هم پیچیده‌تر می‌كند. طبیعی است كه وقتی ستاره ملی‌پوشی مثل سروش برای نیمكت‌نشینی به پرسپولیس نیاید، برانكو از حالا باید به فكر خالی كردن یك جا برای او باشد. رفیعی قابلیت بازی در سه پست بال راست، بال چپ و پشت مهاجم را دارد، بنابراین دست برانكو را برای حضور خودش در تركیب اصلی باز می‌گذارد. در این میان جای محسن مسلمان كه تضمین شده به نظر می‌رسد و بعید است ایوانكوویچ به آن دست بزند. امید عالیشاه هم در پست بال چپ خوش درخشیده و اگر بنا به حذف او از این منطقه بود، این كار با جذب وحید امیری انجام می‌شد. با این اوصاف محتمل‌ترین نفر برای حذف از تركیب فرشاد احمدزاده خواهد بود؛ مگر اینكه برانكو طور دیگری فكر كند.
  • معمای دوم
خیلی‌ها روایت می‌كنند سروش به پرسپولیس علاقه دارد و به همین خاطر موانع حضور او در جمع قرمزها در حال برطرف شدن است. این شایعات به خصوص از زمانی شدت بیشتری گرفت كه ساسان انصاری بعد از حضور در جمع قرمزها، اسم رفیعی را «تگ» كرد. با این همه هنوز مشخص نشده چرا در هفته ماقبل پایانی فصل گذشته، وقتی سروش در ورزشگاه آزادی با پیراهن تراكتورسازی به استقلال گل زد، شادی نكرد؟ حركت او در آن زمان شبیه رفتار بازیكنانی بود كه به تیم سابق و یا تیم محبوبشان گل می‌زنند. با گذشت چند ماه، این راز همچنان سر به مهر باقی مانده؛ هرچند همان زمان هم شنیده می‌شد سروش در احترام به هواداران پرشمار و مغموم استقلال كه در آزادی حضور داشتند این كار را انجام داده است.
  • قلعه‌نویی: برانكو دوست من است، می‌تواند سروش را ببرد
امیر قلعه‌نویی اعلام كرد خواهان ماندن سروش رفیعی در تراكتورسازی است اما اگر او با برانكو برای پرسپولیسی شدن صحبت كرده باشد، مانعی ندارد. قلعه‌نویی درباره این هافبك تكنیكی تیمش به كاپ گفت: «به باشگاه گفته‌ام تکلیف سروش را مشخص کند، اگر ماندنی است كه چه بهتر اما اگر واقعا می‌خواهد برود زودتر وضعیت این بازیكن باید مشخص شود تا ما به فکر جذب هافبک باشیم. اگر سروش دوست دارد بماند ما استقبال می‌کنیم امااگر خواست برود برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.» سرمربی تراكتور درباره اینکه می‌گویند سروش با برانکو حرف زده و قول حضور در پرسپولیس را داده، گفت: «من اشکالی نمی‌بینم. برانکو دوست من است و هیچ اشکالی هم ندارد سروش رفیعی با او صحبت کرده باشد.»
  • برانكو: خوشحالم با قلعه‌نویی دوستم
نظر برانکو در مورد شایعه مذاکره با سروش رفیعی و واكنش به اظهارات دیروز قلعه‌نویی: «خوشحالم که با قلعه‌نویی دوست هستم و ما دوستان بزرگ و رقبای بزرگی هم هستیم. صحبتی با سروش رفیعی نداشتیم و به دوست و رقیبم در تراکتورسازی احترام می‌گذارم و فعلا این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دارد، البته نمی‌دانم با فولاد‌خوزستان هم قرارداد دارد یا نه.» برانكو درباره جذب اشكان دژآگه هم گفت: «فعلا فهرست تیم ما پر است و باید در نیم‌فصل ببینم که شرایط چگونه است. دژآگه در بوندس‌لیگا بازی کرده و بازی‌های بین‌المللی زیادی داشته و بازیکن خوبی است اما موضوع این است که باید دید این بازیکن در چه وضعیتی هست.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین