اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۴۳۱

کوروش باقری: شکی در پیشرفت بانوان وزنه‌بردار نداریم/ شرایط برخی از وزنه برداران بانو از آقایان هم بهتر است

کوروش باقری: شکی در پیشرفت بانوان وزنه‌بردار نداریم  شرایط برخی از وزنه برداران بانو از آقایان هم بهتر است
مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: کارهای خوبی در بخش بانوان شده و شکی در پیشرفت آنها نداریم.
۱۴:۲۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱
وانانیوز|

کوروش باقری در نشست خبری در مورد شرایط وزنه برداری بانوان گفت: شرایط بانوان با آقایان متفاوت است و راه زیادی داریم. پتانسیل زیادی در بانوان وجود دارد و چیزی از آقایان کم ندارند و شاید بهتر هم باشند. در گدشته کار‌هایی شده و جای تشکر دارد که استارت زده شده است. هرچند در برخی بخش‌ها عملکرد مناسب نبود. الان همه در تلاش هستند که شرایط بهتر شود.

وی در خصوص رکوردگیری گفت: افراد افراد زیادی نیامدند و نشان می‌دهد وزنه برداری ما در بخش بانوان یه صورت کلاسیک رشد نکرده و امکانات خوبی هم نداریم. در بخش نیروی انسانی هم کمبود داریم. با احترامی که برای همه مربیان قائلم، اما باید مربی خودش در مسابقه شرکت کرده باشد و فشار تمرینات را تحمل کرده باشد. ما در این مدت سعی کردیم بیشتر در بخش روانی کار کنیم، خوشبختانه پیشرفت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: الهام حسینی ۳ مدال طلا گرفت و همه خوشحال بودند، اما برای من مربی افزایش رکورد او مهم بود. در حال حاضر  ۱۵، ۲۰ کیلو با برترین‌های آسیا در بخش بانوان فاصله داریم و تلاش می‌کنیم در این ۱۸ ماه باقی مانده سهمیه المپیک هم بگیریم. مشکلات وحود دارد، اما امیدواریم. الان ۷ نفر در اردو هستند و فکر می‌کنم با ۲،۳ نفر به جهانی برویم، اگر افزایش رکورد داشته باشند همین موفقیت است. ما با کمبود نفرات مواجه هستیم و به عنوان مثال اگر الهام حسینی ۱۰ سال جوانتر بود، خیلی امید بیشتری داشتیم.

مربی تیم ملی بانوان عنوان کرد: تا الان فدراسیون خیلی خوب حمایت کرده، اما به هرحال مسؤولان هم درگیر مشکلات گذشته بوده و به دنبال حل آن‌ها هستند. در نهایت تردید ندارم بانوان ما خیلی زود پیشرفت خواهند کرد. نیاز است در مراکز استان حداقل یک سالن برای بانوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما کوچک تمام اهالی وزنه برداری هستیم و اگر موفقیتی در گدشته بوده حاصل تلاش همه بوده است. ارتباط خیلی خوبی بین کادرفنی، من و سعید علی حسینی وجود دارد و هرجا که کمک خواستند همفکری کردیم. هیچ چالش منفی وجود ندارد و خط مشی به این شکل است که اگر کمک خواستند فقط من ورود می‌کنم در غیر اینصورت اختیار تام با خود علی حسینی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین