اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۸۷
با آمدن رحمتی، آندو و نکونام تیم پیرتر می شود؛
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «استقلال 2 سال قبل با رحمتی، نکونام و آندو پنجم شد و حتی سهمیه آسیا هم نگرفت.»
۱۰:۵۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-حسن روشن معمولا بدون در نظر گرفتن هیچ ملاحظه‌ای حرف‌هایش را می‌زند و انتقاد می‌کند. او از مخالفان سرسخت امیر قلعه‌نویی بود و حالا هم معتقد است استقلال نباید تبدیل به مدرسه پیرمردها شود.
 
مهاجم اسبق استقلال در مورد وضعیت آبی‌پوشان گفت: «به نظر من استقلال چاره‌ای جز جوانگرایی ندارد و اسکلت تیم باید تا حدی عوض شود. مظلومی باید کاری را بکند که 30، 40 سال قبل رایکوف کرد. این مربی یوگسلاو از جوانگرایی نترسیده و تاج را به شدت جوان کرد و البته نتیجه هم گرفت. ما در زمان او فقط یک بار چهارم شدیم ولی به جز آن یا قهرمان می‌شدیم یا نایب قهرمان. الان هم استقلال نیاز به خون تازه دارد تا دوباره با تماشاگرانش که مدت‌ها قهر کرده‌اند، آشتی کند.»
 
روشن افزود: «مظلومی باید تعارف را کنار بگذارد و بهترین‌ها را برای استقلال جذب کند. امثال رحمتی، آندو و نکونام یک زمانی از بهترین‌های ایران بودند اما حالا سنشان بالا رفته و پرویز نهایتا باید یکی از آن‌ها را جذب کند نه هر 3 نفرشان را چون اینطوری باز هم استقلال پیرتر می‌شود. فراموش نکنیم که 2 سال قبل همه این بازیکنان در استقلال بودند اما تیم پنجم شد و حتی سهمیه آسیا هم نگرفت.»
 
روشن در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال با حمایت هوادارانش به جایگاه واقعی خود برگردد و دوباره یکی از نمایندگان ایران در آسیا باشد: «جای استقلال در آسیا خالی است ولی به هر حال باید از یک جایی شروع کرد و امیدوارم مظلومی و همکارانش در فصل نقل‌وانتقالات تیم قدرتمندی ببندند و البته مشکلات مالی باشگاه هم حل شود.»
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: روشن استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین