اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۸۰۸

ملی‌پوشان والیبال با جان و دل بازی کردند

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت که بازیکنانش در دیدار مرحله نیمه نهایی خیلی تلاش کردند و ایران در این رقابت‌ها تیم بسیار خوبی دارد.
۱۹:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی پس از صعود شاگردانش به دیدار نهایی پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: باور کنید همه بازیکنان می‌دانستند که مسابقه امروز با ژاپن نسبت به دیدار دور مقدماتی متفاوت است.

وی با بیان اینکه ژاپن تیم بسیار خوبی است و والیبال خوب بازی می کند، تصریح کرد: بازیکنان این تیم در زمین خیلی خوب زحمت می‌کشند.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران ادامه داد: متاسفانه در ابتدای این مسابقه رضا قرا پشت خط زن اصلی تیم با آسیب دیدگی روبرو شد و دست ما بسته شد.
وی تاکید کرد: پنجمین مسابقه این تورنمنت است و برای همه تیم ها شرایط سخت است، ملی پوشان ایران با این شرایط برنده شدند چون با جون و دل بازی می کنند.
شهنازی ادامه داد: هفت ماه با این بازیکنان زندگی کردیم و وابستگی زیادی نسبت به هم داریم و بازیکنان امروز ثابت کردند، همدیگر را خیلی دوست دارند. در بدترین شرایط مسابقه هم هر بازیکنی به زمین آمد، بهترین عملکرد را داشت و نشان داد که یک تیم هستیم و برای همین به پیروزی رسیدیم.
وی در پایان گفت: از تمام عوامل کنار تیم و همه بازیکنان تشکر می کنم و این پیروزی را به خانواده بازیکنان تقدیم می‌کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین