اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۵۹۱
سرپرست گسترش فولاد گفت: واقعیت غیرقابل انکار این است که انتظار باشگاه و کادر فنی از خلعتبری از لحاظ فنی برآورده نشده است.
۱۸:۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن آذرنیا در گفت‌وگویی، در مورد صحبت‌های خلعتبری و اینکه او گفته است آذرنیا گفت که به تمرین نیا اظهار داشت: او راست می‌گوید و من گفتم به تمرین نیا. ما چهارشنبه بازی داشتیم و پنجشنبه ریکاوری کردیم و جمعه نیز جلسه هیات مدیره برگزار شد.

وی افزود: خلعتبری بعد از ریکاوری از کمالوند به خاطر بیماری مادرش اجازه گرفت و به مرخصی رفت و اعلام کرد که یکی دو روز نمی‌آید.

آذرنیا گفت: واقعیت غیرقابل انکار این است که انتظار باشگاه و کادر فنی از خلعتبری با توجه به هزینه‌هایی که انجام شده و البته با توجه به نام این بازیکن از سابقه‌اش برآورده نشده اما او بازیکن ماست و با گسترش قرارداد دارد. بنابراین به جمع‌بندی رسیدیم که با مرخصی او موافقت کنیم و این هفته او در جام حذفی استراحت خواهد کرد و این نظر باشگاه و شخص کمالوند است.

سرپرست گسترش افزود: پس از آن قرار است با این بازیکن تماس گرفته تا بیاید و با هم صحبت کنیم اما هرچه که هست تا به الان بحث اخراج خلعتبری مطرح نبوده است. البته بحث نارضایتی از لحاظ فنی بوده و این نارضایتی ارتباطی به مسائل اخلاقی و انضباطی ندارد.

وی تاکید کرد: ما نمی‌گوییم خلعتبری بازیکن کوچکی است بلکه شاید ما نمی‌توانیم با او هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم یا او نمی‌تواند با سیستم فنی باشگاه هماهنگ شود اما در هر صورت قرار شد فعلا استراحت کنیم. البته او مرخصی گرفته بود و ما با آن موافقت کردیم و قطعا در این هفته در بازی حذفی ما را همراهی نمی‌کند.

آذرنیا گفت: پس از بازی ما تقریبا تا 25 زمان داریم و قطعا تکلیف او تا این زمان مشخص می‌شود. یا می‌آید و صحبت می‌کند و یا اتفاق دیگری می‌افتد اما بحث اخراج مطرح نیست.

سرپرست گسترش در مورد شایعه حضور گل‌محمدی به جای کمالوند گفت: در جلسه هیات‌مدیره به این جمع‌بندی رسیدیم تا شدیدا از کمالوند حمایت کنیم و او با قدرت به کارش ادامه دهد. فعلا هم بحث جایگزینی گل‌محمدی مطرح نیست. گل‌محمدی البته از نیکان فوتبال است  اما نه با کسی صحبت کرده‌ایم و نه برای جایگزینی کمالوند کاندیدایی را در نظر گرفته‌ایم و فعلا اصل، حمایت از کمالوند است و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین