اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۵۲۵
مهدی كیانی، كاپیتان تراكتورسازی اعتقاد دارد ورزشگاه یادگار امام به این زودی‌ها آماده نمی‌شود و به برگزاری بعدی تیمش در این ورزشگاه امید ندارد. او در همین رابطه و در مورد شرایط تراكتور كه در حال حاضر صدرنشین است، گفت‌وگویی انجام داد...
۱۳:۲۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی كیانی، كاپیتان تراكتورسازی اعتقاد دارد ورزشگاه یادگار امام به این زودی‌ها آماده نمی‌شود و به برگزاری بعدی تیمش در این ورزشگاه امید ندارد. او در همین رابطه و در مورد شرایط تراكتور كه در حال حاضر صدرنشین است، گفت‌وگویی انجام داد.
  • ظاهرا برای بازی بعدی تراكتور، ورزشگاه یادگار امام آماده می‌شود. فكر می‌كنی با حضور هواداران، تراكتور بتواند صدرنشینی را حفظ كند؟
فكر نمی‌كنم ورزشگاه یادگار امام به این زودی‌ها آماده شود و در چند روز گذشته هم بحث‌های زیادی در مورد كیفیت چمن مطرح شده كه امیدوارم صحت نداشته باشد. ما كه از خدایمان است در یادگار بازی كنیم و هفتادهزار تماشاگر برای تماشای بازی‌ها بیایند چون در این صورت خیلی با انرژی و روحیه بهتری بازی می‌كنیم.
  • تراكتور می‌تواند همین روند را ادامه دهد؟
ما باید در بازی‌های بعدی پیروز شویم چون یك جام به هواداران بدهكاریم. در این سال‌ها خیلی سختی كشیدیم و در آستانه قهرمانی جام را از دست دادیم. خداراشكر صدرنشین هستیم اما یادمان نرود كه پرسپولیس هم 15امتیاز دارد. ما نباید غافل شویم و از حالا خیال‌مان راحت باشد چون هنوز هفته هفتم است و راه زیادی داریم. نفرات خوبی داریم اما نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم. ما تجربه از دست دادن قهرمانی در هفته آخر را داریم پس نباید از حالا همه‌چیز را تمام شده بدانیم.
  • تعطیلات به ضرر تراكتور است؟
ما در این فصل هر زمانی كه روی غلتك افتادیم لیگ تعطیل شده و این مساله به ضرر تیم ما شده است اما چاره دیگری نیست و باید این شرایط را تحمل كنیم. به هر حال پای منافع ملی وسط است و باید حمایت کنیم. در این شرایط بازیكنان باید دوباره بدنسازی كنند و احتمال آسیب‌دیدگی بالا می‌رود اما به‌خاطر تیم ملی كنار می‌آییم چون تیم ملی مهم‌تر است.
  • بازیكنان سیاه‌جامگان اعتقاد دارند داور به اشتباه برای تراكتور پنالتی گرفته. تو صحنه پنالتی را دیدی؟
به نظر من پنالتی درست بود و كارشناسان هم باید نظر بدهند. به هر حال ما سه گل زدیم و با همان یك گل نبردیم كه بگوییم شانس داشتیم، البته سیاه‌جامگان تیم خوبی بود و واقعا فوتبال بازی كرد.
  • گفته بودی تیم مشكل مالی دارد؛ این مشكلات حل شده؟
بله من گفته بودم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید دغدغه مالی داشته باشد. در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و باید به بازیکنان روحیه داد چراکه اعضای تیم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم مشکلات مالی حل شود تا تیم دغدغه نداشته باشد و بدون مشکل در راستای رسیدن به موفقیت قدم برداریم. ما در سال‌های گذشته به‌خاطر همین مشكلات در بازی‌های آسیایی شرایط سختی داشتیم اما سردار آجورلو قول داده هرچه زودتر به تیم پول تزریق شود و مشكلات را حل كند.
  • به نظرت سهم تراكتور از تیم ملی همان 3بازیكن است؟
برای سروش رفیعی، محمدرضا اخباری و سعید آقایی در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم موفق باشند اما در تیم ما بازیکنان شایسته دیگری هم بودند که می‌توانستند دعوت شوند و خوش بدرخشند. با این حال به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم و امیدوارم تیم کشورم موفق باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری