اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۴۸

معینی: بعید است خاکپور برکنار شود

عضو کمیته فنی‌وتوسعه فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکل مدرک مربیگری محمد خاکپور اعلام کرد که بعید است با توجه به این مشکل او برکنار شود.
۱۴:۳۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-فریدون معینی در خصوص ارسال نامه فدراسیون فوتبال به AFC در خصوص مدرک مربیگری محمد خاکپور گفت: این نامه هفته گذشته ارسال شد و اکنون منتظر پاسخ نهایی آن هستیم. پس از آمدن پاسخ این نامه هم جلسه‌ای را با حضور حبیب کاشانی و محمد خاکپور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در نامه‌ای که ارسال شده است دوره‌های گذرانده شده خاکپور در فدراسیون فوتبال آمریکا را قید کرده‌ایم. آنچه مسلم است میزان ساعات حضور او در کلاس‌های دوره A کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی نسبت به آسیا کمتر بوده و در صورتی که AFC مدرک خاکپور را قبول نکند او باید در یک دوره کلاس حاضر شود. این کلاس نیز به احتمال زیاد مردادماه یا نهایتاً شهریورماه برگزار می‌شود.

عضو کمیته فنی‌وتوسعه فدراسیون فوتبال درباره اینکه کفاشیان اعلام کرده شاید فرد دیگری که مدرک A آسیا را دارد به عنوان سرمربی تیم امید به AFC معرفی شود، اما عملاً خود خاکپور سرمربی باشد، عنوان کرد: در این خصوص اصلاً صحبتی نشده است. در خصوص این موضوع نیز هفته آینده با کاشانی و خاکپور صحبت خواهیم کرد.

معینی در خصوص احتمال برکناری خاکپور و جایگزین شدن مربی دیگری به جای او که اخیراً شایعه شده است نیز گفت: بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: معینی خاکپور
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین