اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۴۱
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

هر یک از اعضای تیم ملی والیبال ۱۲۰ میلیون تومان پاداش می‌گیرند

معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: به طور متوسط هر یک از اعضای تیم ملی والیبال، ۱۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.
۱۴:۰۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی با تأیید خبر مصوبه جدید هیئت وزیران برای تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: با پیگیری‌های گودرزی مصوبه هیئت وزیران مبنی بر اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته است و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.

وی افزود: اسفند سال گذشته هیئت وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد، هیئت وزیران دو میلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران درنظر گرفت که مجموعاً سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین سی نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

هاشمی گفت : همه می‌دانیم هدف ملی‌پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش‌های فراوان آنها در نظر گرفته شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین