اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۳۰۲

عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در سالگرد نوروزی قطعی شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان دیگری همانند امید عالیشاه، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا هم می توانستند در فهرست تیم ملی باشند.
۱۲:۵۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود خوردبین بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. بعد از مدت ها توانستیم سپاهان را شکست دهیم. هواداران خوب حمایت کردند. واقعا امسال پرسپولیس تیمی است که تیم های لیگ برتر جلودارش نیستند.

وی درباره بازی پیش رو در جام حذفی گفت: روز پنجشنبه عازم شیراز خواهیم شد تا مقابل قشقایی شیراز به میدان برویم. برنامه ای که سازمان لیگ دارد روز جمعه ساعت 15 مقابل این تیم حاضر خواهیم بود. البته ملی پوشان مان را در اختیار نداریم. 6 بازیکن تیم ملی بزرگسالان فوتبال و همین طور یک بازیکن تیم ملی جوانان در جمع ما حضور ندارند. در هر حال جام حذفی است و باید حاضر شویم. فوتبال است و برنده و بازنده دارد اما ما با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

خوردبین درباره اینکه این بازی مصادف شده با سالگرد هادی نوروزی گفت: به خاطر برنامه ای که از قبل تعیین شده مجبور هستیم که این بازی را انجام دهیم اما مسئولان باشگاه برای این مراسم حاضر خواهند شد و خود ما هم در روزهای بعد برای احترام به کاپیتان فقید تیم پرسپولیس بر سر مزار او خواهیم رفت.

خوردبین درباره دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی گفت: از این موضوع خوشحالیم که 6 بازیکن ما در تیم ملی حاضرند و به کشورشان کمک می کنند اما بازیکنان دیگری همانند امید عالیشاه، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا هم می توانستند در این فهرست باشند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره حرکت رادشوویچ و همین طور عذرخواهی او گفت: این دروازه بان پیش من آمد و عذرخواهی کرد. او به خاطر آماده نبودن پاسپورتش بسیار ناراحت بود که بعدا با هم صحبت کردیم و موضوع حل شد. 

وی درباره راهیابی تیم فوتسال ایران به جمع 4 تیم برتر جام جهانی گفت: من دیشب نیمه اول بازی را دیدم. اما صبح این موضوع را مطلع شدم و بسیار خوشحال شدم و به بازیکنان و جامعه فوتسال تبریک می گویم. واقعا کار بزرگی انجام دادند. برای اولین بار در تاریخ جزو چهار تیم برتر جام جهانی راه یافتند و امیدوارم قهرمانی را نیز کسب کنند.

خوردبین درباره بازی با نفت تهران در لیگ برتر گفت: تیم نفت یکی از تیم های خوب امسال است. بازیکنان و کادر فنی فوق العاده ای دارد. رتبه شان در جدول خوب است. اما ما فقط برای پیروزی به زمین می رویم و نمیخواهیم بالای جدول را از دست بدهیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس خوردبین
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین