اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۲۵۳

نگرانی بروم از مصدومیت جهانبخش

علیرضا جهانبخش سه بازی اخیر تیمش در اردی ویژه و جام حذفی هلند را به دلیل مصدومیت از دست داده و البته هنوز سلامتی خود را باز نیافته است.
۰۳:۴۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا جهانبخش سه بازی اخیر تیمش در اردی ویژه و جام حذفی هلند را به دلیل مصدومیت از دست داده و البته هنوز سلامتی خود را باز نیافته است. او که دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند، تمرینات اختصاصی و ریکاوری‌اش را در ورزشگاه تمرینی آفاس آغاز کرده تا هرچه زودتر بتواند سرخپوشان را همراهی کند.
وان دن بروم، سرمربی آلکمار در نشست خبری پیش از بازی هفته هفتم اردی ویژه هلند برابر ایگلس درباره وضعیت علیرضا جهانبخش گفت: «این بازیکن به آرامی باید سلامت جسمانی خود را به دست بیاورد. جهانبخش انتظار داشت که زودتر خوب شود و این مصدومیت برای او با توجه به فرم مطلوبی که داشت بسیار آزار دهنده است. اوتحت نظر پزشکان تلاش می‌کند تا هر چه سریع‌تر به میدان بازگردد. نیاز به زمان داریم و باید آن را بپذیریم.»
بروم همچنین در رابطه با شرایط استین وویتنس، هافبک 26 ساله بلژیکی که در بازی لیگ اروپا مقابل دوندالک ایرلند ضربه مغزی شده بود گفت: «ما مهیای بازی آینده لیگ اروپا برابر زنیت سن پترزبورگ می‌شویم، اما بازی دادن به وویتنس خطرناک است. او در تمرینات هنوز کار با توپ را انجام نمی‌دهد.»
آلکمار پس از دیدارهای هفته پیش در لیگ دسته اول فوتبال هلند، پنج‌شنبه هفته آینده باید در رقابت‌های لیگ اروپا و در روسیه مقابل زنیت سن‌پترزبورگ بازی کند که سرمربی این تیم امیدوار است جهانبخش را در اختیار داشته باشد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین