اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۹۶
هافبك تیم پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان یكی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و با یك گل و یك پاس گل ستاره تیمش در این بازی بود. امید عالیشاه در خصوص شرایطش به گفت‌وگو پرداخت...
۱۴:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|
هافبك تیم پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان یكی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و با یك گل و یك پاس گل ستاره تیمش در این بازی بود. امید عالیشاه در خصوص شرایطش به گفت‌وگو پرداخت.
  • پرسپولیس برد دلچسبی را در برابر سپاهان به دست آورد.
ما سه بازی بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم و در بازی برابر سپاهان فقط برای 3 امتیاز به میدان رفتیم. می‌دانستیم که سپاهان فوتبال بازی می‌کند و به همین دلیل ما هم توانستیم بازی خودمان را انجام دهیم و خدا را شكر توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و به تعطیلات لیگ برویم.
  • البته سپاهان از دوران اوج خود فاصله گرفته است.
فكر می‌كنم كه سپاهان همیشه سپاهان بوده است و حساسیت این بازی برای ما كمتر از داربی نبود. این دیدار سخت‌تر از داربی بود و خوشحالم كه در این بازی توانستیم سه امتیار بازی را كسب كنیم.
  • پرسپولیس توانست بعد از مدت‌ها سپاهان را در اصفهان شكست دهد.
ما در فصل گذشته هم در برابر سپاهان بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و حتی می‌توانستیم این تیم را شكست دهیم. فکر می‌کنم امروز با کارهای تاکتیکی که انجام دادیم توانستیم به پیروزی برسیم.
  • به نظر می‌رسد درخشش دوباره‌ات را آغاز كرده‌ای؟
من تمام تلاشم را انجام می‌دهم كه در خدمت تیم باشم و خوشحالم كه توانستم با یك گل و یك پاس گل سهم كوچكی در این پیروزی داشته باشم و به تیمم كمك كنم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.
  • همچنان به تیم ملی فكر می‌كنی؟
حضور در تیم ملی برای هر بازیكنی افتخار است و من تمام تلاشم را انجام می‌دهم كه بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و از طرفی هم امیدوارم كه كی‌روش من را ببیند و دوباره به تیم ملی دعوتم كند.
  • بعد از گلزنی عكس چه كسی را نشان دادی؟
این عكس متعلق به شهید صفرعلی عالیشاه، دایی‌ام بود. قبل از بازی تصمیم گرفتم در صورت گلزنی این گل را به او تقدیم كنم و خوشحالم كه خدا به من كمك كرد تا بتوانم گل بزنم و در هفته دفاع مقدس این گل را به اوتقدیم كنم.

عالیشاه: فكر نمی‌كردم محسن به من پاس بدهد
امید عالیشاه كه گل اول بازی را به زیبایی وارد دروازه سپاهان كرد، توضیح جالبی درباره این صحنه دارد: «راستش را بگویم اصلا فکر نمی‌کردم در آن لحظه محسن مسلمان به من پاس بدهد. اما وقتی توپ به من رسید ضربه خوبی زدم که خوشبختانه گل هم شد.» عالیشاه در گفت‌وگو با فارس همچنین گفته: «ما 5امتیاز از 3بازی بسیار سخت گرفتیم و این به نوعی موفقیت به حساب می‌آید.» او دوست دارد دوباره به تیم‌ملی دعوت شود: «اگر قسمت بود که به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و اگر هم کی‌روش مرا دعوت نکرد مثل یک هوادار برای این تیم دعا می‌کنم. دعوت من به تیم ملی چیزی نیست که من درباره آن بتوانم حرف بزنم.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین