اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۷۱

پرواز مرزبان با شش گل (عکس)

اگر چه خونه به خونه در دیدار پیشین خود با عبور از سد فولاد یزد به نوعی از بحران نتیجه گیری خلاص شده بود اما هفته ها بود به یک پیروزی شیرین و قاطع دست نمی یافت! تا اینکه بازی با راه آهن از راه رسید.
۱۳:۴۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| نتیجه بازی خونه به خونه – راه آهن قابل پیش بینی نبود. آنهم با 6 گل. آنهم در برابر تیمی که در بازی های پیشین خود خوب بازی کرده بود و خوب هم نتیجه گرفته بود. علیرضا مرزبان از همان شروع بازی دستور حمله صادر کرد. خونه به خونه ای ها بعد از گل اول سریع توپ را به مرکز زمین آورند تا به گل دوم برسند و بعد از گل دوم به گل سوم فکر می کردند و همین طور ادامه دادند تا به گل ششم رسیدند.


با این بازی و این پیروزی به نوعی خونه به خونه خود را پیدا کرد  و تا رده چهارم جدول بالا آمد. حال علیرضا مرزبان و تیمش با صدرنشین فقط 3 امتیاز اختلاف دارند. به اندازه یک بازی.

 


این برد خونه به خونه و علیرضا مرزبان را پرواز داد و می شود از این پس شاهد بازی های تهاجمی از سوی خونه به خونه و پیروزی های قاطعانه بود. خونه به خونه از این هفته یک پای قهرمانی است و در بازی با راه آهن به اندازه همه دیدارهایی که گل نزده بود گل زد.


هر مربی دیگری جای علیرضا مرزبان بود این طور خوشحال رو به آسمان نگاه می کرد و دستان خود را به علامت تحسین تیمش بالا می برد.


برد 6 – 0 از جمله بردهای رویایی و تاریخی در فوتبال است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین