اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۶۹

تشویق مهدی پاشا، تشکر از فوتبال تهاجمی

در پایان بازی خونه به خونه – راه آهن یزدان طرفداران تیم خونه به خونه مهدی پاشا و تیمش را تشویق کردند. نه به این خاطر که 6 گل خوردند به این خاطر که تهاجمی فوتبال کردند و به لاک دفاعی فرو نرفتند!
۱۳:۴۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| معمولا در بازی های دسته اول تیم هایی که در خانه حریفان به میدان می روند با تجمع در منطقه یک سوم دفاعی فشرده و بسته بازی می کنند و تلاش شان بر این است با استفاده از ضد حملات به گل برسند. خب بازی در برابر چنین  تیم هایی سخت است و از همه مهمتر نمی تواند به زیبایی بازی منجر شود.

 


اما دیروز راه آهن در برابر خونه از دقیقه 1 تا 90 تهاجمی بازی کرد و خیلی ابایی از گل هایی که می خورد نداشت! همین باعث به وجد آمدن تماشاگران در جریان بازی شد و آنها در پایان به جای خوشحالی از برد پر گل تیمشان راه آهن و مهدی پاشا را تشویق کردند!


اگر نتیجه دیروز راه آهن را فاکتور بگیریم باید اذعان کنیم راه آهن یکی از تیم های خوب بازی ها بوده و خوب هم نتیجه گرفته بود.

 


ارایه بازی تهاجمی چه از سوی میزبان و چه از سوی تیم میهمان مسابقات باشگاهی را گرم می کند و در فوتبال هنر گل زدن  است نه گل نخوردن! این اگر از سوی باشگاه ها و مربیان باشگاهی درک شود بی شک لیگ ما در چه در سطح برتر و چه در سطح یک جذاب تر خواهد شد و این می تواند فوتبال ملی امان را هم تهاجمی تر کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین