اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۶۸

یان طلسم پژمان با سوپرگل اروپایی (عکس)

پژمان نوری فرقی نمی کند بازیکن خونه به خونه باشد یا ملوان. هنوز هم به ارایه بازی تاثیر گذار فکر می کند و اینکه از هوش خود در امر گلزنی بهره ببرد.
۱۳:۴۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| او که هفته ها بود به دلیل آسیب دیدگی کج دار و مریض برای خونه به خونه بازی می کرد دیروز در ترکیب تیمش روز رویایی را پشت سر گذاشت و یک گل زیبا هم زد که تماشاگر به وجد آمد.

 


ضربه ایستگاهی بازیکن تیم راه آهن توسط یکی از هافبک های تیم خونه به خونه رو به جلو پاس داده می شود و پژمان با حرکت در فضا وقتی به توپ می رسد فقط یک ضربه می زند و این ضربه به زیبایی هر چه تمامتر دور از دسترس دروازه بان راه آهن که جلو کشیده بود وارد دروازه می شود.


این گل نیمکت نشینان تیم خونه به خونه را هم خوشحال کرد چون پژمان این فصل هر گاه می رفت که جای خود را در ترکیب خونه به خونه پیدا کند با مصدومیت مواجه می شد و از این مسئله خود او هم ناراحت بود. اما این گل خط پایانی بود بر همه روزهای بد پژمان در هفته های ابتدایی.

 


حال پژمان نوری با خونه به خونه به یک چیز فکر می کند. صعود به لیگ برتر. جالب اینکه در روزی که پژمان راه افتاد خونه به خونه به بهترین برد دوران حیاتش دست یافت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین