اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۶۲

آقا فیروز رسم فامیلی را رعایت نکرد (عکس)

دیدار دوم پدر زن و داماد در هفته هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور رخ داد و این بار پدر زن همان طور که پیش از بازی هم گفته بود پیروز شد و به سه امتیاز ارزشمند دست یافت.
۱۲:۴۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| دو فصل پیش مهدی تارتار در بدو حضور در تیم صبای قم می رفت بازی با ملوان را به سود خود پایان ببرد که شاگردان فیروز کریمی در دقیقه 90 گل مساوی را زدند و جدال پدر زن و داماد با نتیجه مساوی خاتمه یافت.


اما این بار حکایت متفاوت بود. فیروز کریمی پیش از بازی به شوخی گفت:« برو بابا مهدی که عددی نیست! مهدی تارتار معنی بزرگ تری را می فهمد و خودش سه امتیاز را تقدیم می کند و می رود.»

 


فیروز کریمی کری های جدی تری هم داشت. جایی که گفت:« مهدی تارتار از شاگردان خوب من است. اما فوت آخر کوزه گری را به وی یاد ندادم...»


اما دیروز اکسین بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت. سه امتیاز این بازی کادوی فیروز کریمی به دامادش بود. و شاید هم این سه امتیاز فوت آخر کوزه گری بود که فیروز کریمی به مهدی تارتار یاد داد.


فیروز کریمی که آخرین مربی ایرانی است بر سکوی نخست مسابقات باشگاهی آسیا رفته بعد از صعود به لیگ یک به همراه اکسین حال صعود به لیگ برتر را برنامه ریزی کرده و این نشان می دهد فیروز کریمی هر گاه بخواهد می تواند در امر مربیگری موفق ظاهر شود.

 


کسب 13 امتیاز از 8 بازی برای تیمی که اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند کارنامه خوبی است. باید هم به این نکته اشاره کرد مهدی تارتار یکی دو هفته پیش از شروع بازی ها پارس جنوبی را تحویل گرفت و دستش برای جذب بازیکنان دلخواه باز نبوده است.


دیروز روز تولد مهدی تارتار بود.  فیروز کریمی که به گفته مهدی تارتار در 20 سال اخیر به داماش هدیه تولد نداده بود دیروز هم سه امتیاز را از چنگ دامادش در آورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین