اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۶۱

مورینیو: انتقادات مردم باعث افت رونی شد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که افت وین رونی به خاطر انتقاداتی بود که پس از دیدار با اسلواکی از او شد.
۱۲:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رونی در بازی‌های اخیر عملکرد ضعیفیداشته و تیمش نیز در سه بازی پیاپی متحمل شکست شد. او با فرم خوبی به اردوی تیم ملی انگلیس اضافه شد و پیش از آن یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده بود. حال مورینیو مدعی شد که فرم ضعیف رونی به خاطر انتقادات پس از دیدار با اسلواکی است.


او گفت:" فکر می‌کنم یک وین قبل از دیدار با اسلواکی و یک وین پس از دیدار با اسلواکی وجود دارد. من سم آلاردایس را مقصر این موضوع نمی‌دانم. من آلاردایس را مقصر این موضوع نمی‌دانم. فکر می‌کنم  مردم پس از بازی با اسلواکی مقصر افت رونی بودند. به نظر من، برخورد بسیار تندی با بازیکنی شد که اهمیت بسیاری در تاریخ فوتبال انلگیس دارد و کاپیتان فوتبال انگلیس است، رکورد گلزنی در اختیارش است و به زودی بیشترین بازی ملی را به ثبت می‌رساند. فکر می‌کنم این برخورد بیش از حد بود."

 

 


مورینیو درباره اینکه یونایتد به شدت زیر ذره بین رسانه‌هاست گفت:" فکر می‌کنم این بخشی از کار من است و باید اینطور به آن نگاه کرد. این بخشی از کار من است و بخشی از فرهنگ این کشور. باید با آن کنار آمد. باید به این فکر کرد که خیلی خوش شانس هستم که سرمربی یونایتد هستم. باید خیلی خوش شانس باشید که سرمربی، بازیکن، فیزیوتراپ، پزشک، مسئول لباس و ... در منچستریونایتد هستید."

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین