اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۲۹
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: فالکائو برای مردم کشورم قابل احترام بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می‌شود.
۱۱:۰۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد کشاورز درباره اینکه بعد از شکست برزیل چه احساسی داشت،اظهار داشت: بعد از پیروزی همه چی عالی و فوق العاده بود.خوشحالیم که توانستیم قهرمان جهان را متوقف کنیم.  کار ما هنوز ادامه دارد و باید تلاش کنیم تا در مراحل بالاتر حضور داشته باشیم. اما در خصوص این اتفاق بسیار خوشحالیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حواشی بازی ایران و برزیل و تقسیم کردن شادی بازیکنان ایران با فالکائو چیست، گفت: فالکائو یک اسطوره برای من و تمام هم تیمی هایم است. برای مردم کشورم قابل احترام  بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می شود. او در آخرین بازی‌اش بسیار ناراحت بود و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای دلداری به سمت وی رفتند و او را به هوا انداختند. در واقع بازیکنان ایران با این حرکت نشان دادند که ورزش فقط برد و باخت نیست و ملی پوشان با این حرکت، اوج دوستی و احساس صمیمیت را انجام دادند. از وی بابت تمام زحماتی که برای فوتسال دنیا کشیده است، تشکر می کنیم.

انتهای پیام/ر

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین