اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۸۷۴

عذرخواهى دروازه بان پرسپوليس از سرپرست تيم

دروازه بان پرسپولیس گفت: خیلی دوست دارم که در یک بازی رسمی برای پرسپولیس درون دروازه قرار گیرم؛ این را می دانم که بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی است اما همه تلاشم را خواهم کرد.
۱۴:۵۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم پرسپولیس در گفت وگویی، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل سپاهان به نمایش گذاشتیم و سه امتیازی که بسیار به آن نیاز داشتیم را کسب کردیم. از این موضوع خوشحالم و با روحیه خوبی به تعطیلات رفتیم. 

وی درباره اینکه امکان دارد او در جام حذفی دروازه بان پرسپولیس باشد بیان داشت: خیلی دوست دارم که در یک بازی رسمی برای پرسپولیس درون دروازه قرار گیرم. این را می دانم که بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی است و آمار فوق العاده ای در این هفت بازی در پرسپولیس داشته است و فقط دو گل خورده است. او دروازه بان بسیار خوبی است اما من هم تمام تلاشم را برای حضور در ترکیب اصلی انجام می دهم و اگر هم در جام حذفی حاضر باشم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می دهم. 

رادوشوویچ درباره موضوعی که در هفته پیش با محمود خوردبین به وجود آمده گفت: آقای خوردبین سرپرست تیم است و بزرگ تر من. کار من اشتباه بود و من از او معذرت می خواهم و امیدوارم من را ببخشد. 

وی درباره کار با پانادیچ نیز عنوان کرد: من ایگور را قبلا می شناختم او مربی بزرگی است و در کرواسی همه او را می شناسند وبسیار با روحیه و از لحاظ فنی بالاست و در این مدت نیز تجربیات زیادی از او کسب کردم. 

رادوشوویچ درباره خالکوبی هایی که روی دست خود زده نیز گفت: من یک جمله کرواسی که روی دستم زده ام که به معنی این است که پله های پیشرفت را باید همانند نردبان طی کردو دیگری نام برادرم است که نماد آن یک عروسک کارتونی هم می باشد. 

دروازه بان تیم پرسپولیس در پایان از هواداران تیم پرسپولیس که در این مدت حضورش او را حمایت کردند تشکر کرد و گفت در این مدتی که در ایران هستم جو آرامی را برای من فراهم کردند و از تجلیل و حمایتشان تشکر می کنم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین