اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۸۶۹
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که هیچ بحرانی در این تیم وجود ندارد.
۱۴:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگویی در مورد شکست تیمش مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر گفت: همه دیدند که ما بازی خوبی انجام دادیم و متأسفانه چند موقعیت گل را از دست دادیم. سبک بازی ذوب‌آهن نشان می‌دهد که مشکل فنی نداریم و بدشانسی باعث شد که نتیجه نگیریم. ما خیلی خوب موقعیت گل ایجاد می‌کنیم، ولی نباید فراموش کرد که از دست دادن فرصت‌ها ممکن است در آینده برای‌مان گران تمام شود.

وی با اشاره به پنالتی گرفته شده برای استقلال که با اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی مواجه شد، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم داور بر چه اساسی چنین تصمیمی گرفت. دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم، ولی فکر می‌کنم داور اشتباه کرد و آن اشتباه قبل از پایان نیمه اول تأثیرگذار بود. شما می‌بینید که چنین صحنه‌ای به‌ضرر تیم ما با اعلام پنالتی مواجه می‌شود، ولی نمی‌دانم چرا داوران برای ما راحت پنالتی نمی‌گیرند؟! در این فصل واقعاً چند بار باید برای ما پنالتی می‌گرفتند که این اتفاق رخ نداد.

کاپیتان ذوب‌آهن در واکنش به اینکه برخی معتقدند آنها دچار بحران شده‌اند، اظهار داشت: هیچ بحرانی در تیم ما وجود ندارد و در دو سال گذشته هم با چنین وضعیتی مواجه بودیم. ذوب‌آهن روزهای سخت‌تر از این هم دیده است، اما هرگز دست از مبارزه برنداشتیم. ما دوباره مبارزه می‌کنیم و مطمئن باشید به روزهای اوج برمی‌گردیم. الان فاصله تیم‌ها در جدول زیاد نیست و با یکی دو برد به جمع بالانشین‌ها اضافه خواهیم شد.

رجب‌زاده درمورد نیمکت‌نشینی‌اش مقابل استقلال تهران تصریح کرد: من از ناحیه کشاله کمی مشکل داشتم و آقای گل‌محمدی هم تصمیم گرفت که در ترکیب نباشم تا مصدومیتم شدیدتر نشود. هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین