اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۸۳۱
پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد غیبت اشکان دژاگه و پژمان منتظری به تیم‌ملی ضربه‌ای نخواهد زد.
۱۲:۳۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|

منصور ابراهیم‌زاده درباره شرایط تیم‌ملی فوتبال برای بازی با ازبکستان می‌گوید: بازی‌های اخیر تیم‌ملی چندان دلچسب و درخشان نبود. متاسفانه تیم ایران خوب بازی نمی‌کند اما نتایج قابل قبولی را تا به امروز کسب کرده و به همین دلیل هم نمی‌توانیم نقدی را به این تیم وارد کنیم. مشکلات زیادی پیرامون تیم‌ملی وجود دارد که باید همه آنها به‌زودی حل شود تا مانعی سر راه تیم برای بازی‌های آینده وجود نداشته باشد.

 


او با اشاره به مصدومیت اشکان دژاگه و پژمان منتظری عنوان می‌کند: نگرانی وجود ندارد زیرا تیم‌ملی ما اکنون انباشتی از بازیکنان با کیفیت دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا نفرات دیگر فرصت پیدا کنند و خودی نشان دهند. قطعا عدم حضور بازیکنی مانند دژاگه برای هر تیمی مهم است و شکی دراین‌باره وجود ندارد اما این موضوع ضربه سنگینی به تیم‌ملی وارد نمی‌کند. وحید امیری بازیکنی است که این توانایی را دارد تا در پست وینگر چپ بازی کند؛ او هم باهوش است و هم از قدرت حمل توپ بالایی برخوردار است. همه جای دنیا در همه تیم‌ها همواره بازیکنانی حضور دارند که این قدرت را دارند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای بازیکنان مصدوم مورد نظر باشند.

 


سرمربی کنونی مس‌کرمان بیان می‌کند: پژمان منتظری هم یکی از آن گزینه‌هایی است که قطعا نبودش در تیم‌ملی حس می‌شود ولی پژمان هم جانشینان خوبی در تیم‌ملی دارد و زوج جلال حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی قطعا مستحکم خواهد بود. پس از این نظر مشکلی وجود ندارد و قطعا کی‌روش برای نبود چنین بازیکنانی برنامه دارد. بازی بعدی ما با تیم ازبکستان بازی سختی خواهد بود و قطعا تحت فشار خواهیم قرار خواهیم گرفت اما باید بتوانیم حمله کنیم.


ابراهیم‌زاده صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: تیم ایران در اغلب بازی‌ها خط حمله زهرداری ندارد و نمی‌تواند خطر زیادی را روی دروازه حریفان ایجاد کند. کی‌روش بر سیستم دفاعی اتکای شدیدی دارد و به اغلب اوقات به جای حمله کردن، مشغول دفاع هستیم. همین موضوع باعث شده تا بازی‌های زیبایی از تیم‌ملی شاهد نباشیم. باید صبر کنیم و تیم‌ملی و شخص کی‌روش را مورد حمایت قرار دهیم تا در آینده اتفاقات خوبی برای تیم‌ملی رخ دهد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری