اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۷۹۲

بازهم از تعطیلات بهترین استفاده را می‌کنیم

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان، گفت: با بازگشت بازیکنان مصدوم و گذشت چند هفته کم کم به هماهنگی رسیدیم و اکنون شرایط بسیار خوبی داریم.
۱۰:۲۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| عزیز فریسات در گفت‌وگویی، در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته هفتم، گفت: بازی بسیار خوبی بود ما موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم و در چند ضدحمله موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. در مجموع بازی بدی مشاهده نکردیم اما به دنبال کسب پیروزی بودیم که در نهایت با یک امتیاز تبریز را ترک کردیم.

وی در مورد کسب 5 امتیاز از سه بازی اخیر فولاد، اظهار داشت: می‌دانیم فولاد به شکلی بسته شده که اکثر بازیکنان تیم را نفرات جوان تشکیل می‌دادند. بازیکنان باتجربه تیم ما در ابتدای فصل با مصدومیت‌هایی روبه‌رو شدند و کار ما را در شروع سخت کردند.هر چه از فصل گذشت وضعیت بهتری پیدا کردیم و توانستیم به کیفیت مطلوب‌تری برسیم.

مربی فولاد خوزستان در مورد دو بازی اخیر تیمش که توانستند دروازه را بسته نگه دارند، تصریح کرد: به طور مثال در بازی با سایپا محمد اهل شاخه و عبدالله کرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم پیش از آن اسماعیل شریفاد هم مصدوم بود و مدتی نتوانست ما را همراهی کند با اضافه شدن بازیکنان مصدوم رفته رفته به روند بهتری رسیدیم و نوسان‌های تیم کاهش پیدا کرد. خدا را شکر در حال حاضر شرایط بدی نداریم و نسبت به هفته‌های قبل بسیار آماده‌تر هستیم.

وی در مورد تعطیلات مجدد لیگ برتر یادآور شد: باز هم فرصت دیگری به دست آوردیم تا تلاشمان را بیشتر کنیم و به کیفیت بهتری دست یابیم . امیدوارم در این مدت مجوز بازی مهاجم خارجی ما هم صادر شود تا بتوانیم از هفته هشتم به بعد با تمام توان و پتانسیلمان به مصاف رقیبان برویم. 

فریسات در پاسخ به سؤالی در مورد رویارویی با عقاب تبریز در جام حذفی، یادآور شد: متأسفانه از حریفمان در جام حذفی شناخت زیادی نداریم اما در فرصت باقیمانده تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبمان را حفظ کرده و در جام حذفی با قدرت در میدان حاضر شویم. می‌خواهیم در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشیم و با قدرت تمام کارمان را در این جام دنبال می‌کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین