اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۵۳۳

تشویق پیام صادقیان با شعار «پیام زیکو»

در نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت و ماشین‌سازی، فحاشی زیادی رخ داد تا این بازی از اتفاقات و جنجال بی‌نصیب نماند.
۱۹:۳۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| هواداران ماشین‌سازی در ابتدای نیمه دوم، با شعار زیکو پیام صادقیان را تشویق کردند، شعاری که برای پدر پیام صادقیان با عنوان حسن زیکو به کار برده می‌شد.

* 3 تماشاگر روسی برای نگاه کردن این بازی به ورزشگاه تختی آمده بودند که نیمه نخست را در کنار هواداران نفت و نیمه دوم را کنار هواداران ماشین‌سازی به نظاره بازی پرداختند.

* ناظر داوری و نماینده هیأت فوتبال به دوربین تلویزیونی که در روبروی جایگاه ناظران در کنار زمین در حال تصویربرداری بود، به دلیل کم شدن فضای دیدشان، اعتراض کردند تا جای این دوربین تغییر پیدا کند.

* محمد قاضی پس از به ثمر رساندن گل دوم تیم نفت با شعار قاضی آقای گل، از سوی تماشاگران تشویق شد.

* ضعف دفاعی نفتی‌ها باعث شد علی دایی بر سر بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیمش فریاد بزند.

*‌ علی دایی که در اکثر دقایق نیمه دوم به مسائل مختلف اعتراض می‌کرد، بر سر پنالتی که برای نفتی‌ها گرفته شد، به‌شدت به ناظر داوری و خود داور اعتراض کرد، اعتراضات علی دایی در پایان این دیدار هم ادامه‌دار بود.

* تماشاگران تبریزی بعد از یک تصمیم تیم داوری به‌شدت به صالحی داور این بازی فحاشی کردند، البته این اعتراض تماشاگران از حرکات رسول خطیبی در کنار زمین آغاز شد.

* دیدار تیم‌های نفت تهران و ماشین‌سازی تبریز با پیروزی شاگردان علی دایی در حالی به پایان رسید که هر دو تیم ناراضی از عملکرد تیم داوری اعتراضات و پرخاشگری‌های بسیار زیادی را انجام دادند تا بیش‌تر دقایق این دیدار در نیمه دوم با حساسیت بالایی دنبال شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین