اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۴۴۴
مدافع پیکان اعتقاد دارد دو گل استقلال خوزستان در حالت صحیح به ثمر نرسید.
۱۵:۵۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|

امیرحسین صادقی گفت که عاشق گل زدن است و پیش از این یک بار دیگر هم تجربه گل زدن در دقایق پایانی را داشته است.


این بهترین بازی ما نبود
بازی با استقلال خوزستان بهترین بازی ما نبود و ما برابر استقلال، سپاهان و نفت تهران بسیار بهتر از این بازی کرده بودیم اما موقعیت های ما گل نشد. ما در این بازی 3 گل زدیم و 3 موقعیت صددرصد گل را خراب کردیم اما خدا را شکر می کنم که توانستیم برنده شویم.


برابر قهرمان بازی می کردیم
فراموش نکنید که ما داشتیم جلوی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بازی می کردیم و این تیم به جز دو، سه بازیکن تغییر دیگری نسبت به فصل گذشته نداشته است. با این حال ما 3، 4 روز روی این تیم آنالیز دقیقی کرده بودیم و به خوبی شرایط استقلال خوزستان را می شناختیم.


دو گل استقلال خوزستان
از نظر من استقلال خوزستان دو گلی به ثمر رساند که در شرایط صحیح نبود، در گل اول آنها، بازیکن این تیم من را با دست و پا زد ولی هیچ کس این صحنه را ندید. گل دوم هم دروازه بان ما به زمین افتاده بود و فکر می کنم از نظر اخلاقی و جوانمردی بازیکنان استقلال خوزستان باید توپ را به بیرون می زدند. من خودم اگر بودم از نظر شأن و شخصیت در آن صحنه بازی را قطع می کردم.


برد برایم لذتبخش نبود
من فکر می کنم ما در تعطیلات لیگ باید روی تمرکز بازیکنانمان کار کنیم چون فکر می کنم بازیکنان ما در کارهای دفاعی تمرکز لازم را نداشتند. در کل وقتی اینطور گل می خوریم، این برد به من نمی چسبد و ما باید این مشکل تیم مان را برطرف کنیم.


عاشق گلزنی هستم
آنهایی که من را می شناسند می دانند که من عاشق گلزنی هستم و در هر فصل گل می زنم. معمولا در هر فصل 3، 4 گل می زنم و خدا را شکر در این فصل هم تا به اینجای کار 2 گل به ثمر رسانده ام که متاسفانه اولین گلم نتوانست از شکست برابر تراکتورسازی جلوگیری کند اما گل دوم که به استقلال خوزستان بود یک گل 3 امتیازی بود که این خیلی لذتبخش است.


2 گل در دقایق پایانی
من در دوران فوتبالم 2 گل در دقایق پایانی زده ام که یکی از آنها در لیگ چهاردهم بود که با پیراهن استقلال در دقیقه 94 به تراکتورسازی زدم و این گل دومم بود. با این حال من در دقایق پایانی بازی سابقه پاس گل دادن هم دارم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صادقی مدافع پیکان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین