اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۴۰۶

ضرر ٣ ميلياردى پرسپوليس

تجربه تاریخی نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس همیشه از ناحیه همکاری با بازیکنان خارجی دچار مشکلات و دردسرهای زیادی شده است. اگرچه در این زمینه استثناءهایی مثل ایمون زاید و نیلسون کوریا هم وجود داشته اما اغلب بازیکنان غیرایرانی سرخپوشان در سال‌های اخیر، چیزی غیر از دردسر و گرفتاری برای این تیم نداشته‌اند...
۱۳:۳۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| تجربه تاریخی نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس همیشه از ناحیه همکاری با بازیکنان خارجی دچار مشکلات و دردسرهای زیادی شده است. اگرچه در این زمینه استثناءهایی مثل ایمون زاید و نیلسون کوریا هم وجود داشته اما اغلب بازیکنان غیرایرانی سرخپوشان در سال‌های اخیر، چیزی غیر از دردسر و گرفتاری برای این تیم نداشته‌اند. خیلی از آنها بدون کمترین کمک فنی به تیم، کلی پول گرفته و رفته‌اند و البته در برخی موارد شکایت آنها به فیفا در پی عدم وصول مطالبات، مصایب فراوانی را برای قرمزها به همراه آورده است. به نظر می‌رسد این موضوع در لیگ چهاردهم نیز قرار نیست گریبان قرمزها را رها کند. امسال پرسپولیس چهار بازیکن خارجی دارد که هر کدام از آنها انواع و اقسام مشکلات مربوط به خودشان را داشته‌اند.

از دلالی تا ادا در آوردن!
قطعا پرحاشیه‌ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس در این فصل، پریموف و یانسکی بوده‌اند؛ دو بازیکن اوکراینی که حرف و حدیث‌های بسیار زیادی در مورد کیفیت انتقال‌شان به پرسپولیس مطرح شد. حواشی این جابه‌جایی حتی به برنامه نود هم رسید و ویژه‌برنامه عادل در این مورد، خشم مسئولان پرسپولیس را به دنبال آورد؛ تا جایی که آنها مدعی شدند از این برنامه شکایت خواهند کرد اما هنوز خبری از این موضوع نیست! داستان‌های مربوط به گولچ هم در نوع خودش بسیار جالب است. این بازیکن هنوز یک دقیقه هم برای پرسپولیس به میدان نرفته و اصلا کسی نمی‌داند در چه فرمی قرار دارد. فقط گاهی مطالبی در مورد نارضایتی برانکو از سطح فنی این بازیکن به گوش می‌رسد اما او حتی به لیست 18نفره هم راه پیدا نمی‌کند تا لااقل چند دقیقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود. گولچ در آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالات در آستانه خروج از فهرست پرسپولیس بود و گفته می‌شد رامین رضاییان جای او را در لیست باشگاه خواهد گرفت اما در نهایت ساسان انصاری رفت و گولچ ماند. با این وجود اگر قرار به تداوم همین شرایط باشد، بعید است مدافع استرالیایی را بیشتر از نیم‌فصل در پرسپولیس ببینیم. این وسط دل همه خوش بود به اینکه حداقل گلر کروات جذب شده وضعیت خوبی دارد و در مواقع لزوم می‌توان روی او حساب کرد اما این بازیکن هم در تمرینات پیش از بازی با سپاهان حاشیه‌ساز شد. گویا او که از عدم صدور به موقع ویزایش ناراحت بوده، با خوردبین مشاجره کرده و حتی ادای سرپرست پرسپولیس را درآورده است! آن‌طور که خوردبین خبر داده، به زودی پرونده این سنگربان راهی کمیته انضباطی باشگاه خواهد شد.

یک کوه اسکناس
پرسپولیس برای بازیکنان خارجی‌اش هزینه قابل توجهی انجام داده است؛ 840میلیون تومان برای پریموف، 900میلیون تومان برای یانسکی، 660میلیون تومان برای گولچ و در نهایت 360میلیون تومان برای بوژیدار رادوشویچ که در مجموع می‌شود 2میلیارد و 760میلیون تومان! هر چهار بازیکن فهرست 18نفره بازیکنان بزرگسال باشگاه را اشغال کرده‌اند و به خاطر غیرایرانی بودنشان، کلی هزینه جاری اضافی به تیم تحمیل می‌کنند. آیا کیفیت فنی آنها و خدماتی که ارائه می‌کنند، تناسبی با این ارقام دارد؟ حداقل تا این لحظه، دشوار بتوان چنین موضوعی را تایید کرد!

رادوشویچ سرپرست پرسپولیس را مسخره كرد
با حضور برانكو، پرسپولیس شاهد یكی از كم‌حاشیه‌ترین تیم‌های سال‌های اخیر بوده است. البته اتفاقاتی كه درون تیم برای سرخپوشان پیش می‌آید، باعث شده تا این تیم بعضی اوقات با موضوعات عجیبی رو‌به‌رو شود كه این مورد آخر بسیار عجیب بود و می‌رفت تا این تیم را با حاشیه‌ای جدی و البته عجیب و غریب روبه‌رو كند. قضیه از این قرار است كه روز دوشنبه برانكو به بازیكنان تیم اعلام كرد كه بعد از پایان بازی مقابل سپاهان تمرینات تیم تا دوشنبه آینده تعطیل خواهد بود و بازیكنان می‌توانند تا آن روز استراحت كنند. با اعلام برانكو، بازیكنان به دنبال بلیت سفر به شهرهای خود افتادند. ‌رادوشویچ دروازه‌بان دوم پرسپولیس هم نزد خوردبین رفت و از او خواست تا مدارك گذرنامه‌اش را كامل كند تا بتواند بعد از بازی برابر سپاهان به كشورش بازگردد. خوردبین كه قصد داشت كارهای این دروازه‌بان را پیگیری كند، از «no ready» استفاده كرد كه این عبارت باعث شد رادوشویچ با حالتی تمسخرآمیز «no ready» را تكرار كند. این اتفاق خوردبین را دقایقی در شوك فرو برود. در این بین دو بازیكن پرسپولیس كه شاهد این ماجرا بودند با عصبانیت به سمت دروازه‌بان دوم پرسپولیس رفتند تا بابت این اتفاق با او برخورد كنند اما خوردبین از آنها خواست كه به هیچ عنوان در این موضوع دخالت نكنند و تنها این موضوع را به برانكو و طاهری اطلاع داد تا آنها بعد از دیدار برابر سپاهان با این دروازه‌بان برخورد كنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین