اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۳۵۸
مربی سابق تیم ملی والیبال می‌گوید حضور در جام باشگاه‌ها باعث شد تا بانوان از روحیه بالایی در جام کنفدراسیون حاضر شوند.
۱۰:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| فریبا صادقی در گفت‌وگویی، درباره عنوان ششمی بانوان والیبالیست در مسابقات AVC CUP اظهار داشت: بازیکنان ما هم در جام باشگاه‌ها و هم در مسابقات کنفدراسیون آسیا خوب کار کردند. البته نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم نتیجه جام باشگاه‌ها در AVC CUP تکرار شود، چرا که در جام کنفدراسیون تیم‌ها با قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند.

وی افزود: بازیکنان ما در مسابقات جام کنفدراسیون نتایج قابل قبولی گرفتند و حتی اگر نتیجه‌ای را واگذار کردند توانستند گیم بگیرند. فکر می‌کنم بیشتر از اردوی تدارکاتی و کمپی که فدراسیون برای بازیکنان در نظر گرفته بود، حضور در جام باشگاه‌های آسیا در قالب تیم ملی به بازیکنان ما کمک زیادی کرد.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در ادامه با اشاره به بازیکنان در جام کنفدراسیون آسیا هماهنگ بودند، خاطرنشان کرد: حضور در جام باشگاه‌ها باعث شد تا مربی ترکیب تیم را به خوبی بشناسد. از طرفی پیروزی‌هایی که بانوان کسب کرده بودند باعث شده بود از نظر روحی به آمادگی خوبی برسند.

صادقی با اشاره به اینکه در این دوره بازیکنان از نظر آمادگی بدنی نیز شرایط خوبی داشتند، یادآور شد: بازیکنان از نظر بدنی راضی بودند و نمی‌دانم حالا مایدا چه شیوه‌ای را دنبال کرده، اما نکته اینجاست در دوره‌های قبل بدن بازیکنان بعد از چند مسابقه تحلیل می‌رفت، اما در این دوره بازیکنان بهتر شدند و در وضعیت بدنی مطلوب باقی ماندند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین