اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۱۵۶
علی رغم شایعاتی که در مورد بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال منتشر شده است، این بازیکن نمی تواند از این باشگاه ترکیه ای جدا شود.
۱۷:۳۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| به دنبال نیمکت نشینی شهباززاده در دو بازی اخیر آلانیا اسپور در سوپر لیگ ترکیه شایعاتی در مورد بازگشت این بازیکن به استقلال در فضای مجازی به راه افتاده است و حتی عنوان شده است که این بازیکن به دنبال فسخ قرارداد با این باشگاه ترکیه ای است. روز گذشته علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اعلام کرد که پیراهن شماره 10 را برای شهباززاده کنار گذاشته است تا شایعات در مورد بازگشت او بیشتر شود. این شایعات در حالی به راه افتاده است که هم اکنون تاریخ نقل و انتقالات در کشور ترکیه به پایان رسیده است و بنابراین حتی اگر شهباززاده قراردادش را با آلانیا اسپور فسخ کند هم باید تا نیم فصل بیرون بنشیند که بسیار بعید است چنین تصمیمی بگیرد.


شهباززاده در این روزها تمریناتش را جدی تر از گذشته پیگیری می کند تا بتواند نظر حسین کالپار را در برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی جلب کند. البته گفته می شود شهباززاده به دلیل اختلاف مدیربرنامه هایش با مدیران آلانیا نیمکت نشین شده است و سرمربی این تیم به او اعتقاد دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین