اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۰۸۱

تعطیلات لیگ مجبورمان می‌کند که دوباره بدنسازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم فوتبال نفت آبادان کادر فنی باتجربه و شایسته‌ای دارد.
۱۵:۰۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا عید سعید غدیر را تبریک عرض می‌کنم، همچنین آغاز هفته دفاع مقدس را هم گرامی می‌دارم. درگذشت گلبار‌نژاد دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان را هم تسلیت می‌گویم. امیدوارم به نحوی زندگی کنیم که شرمنده شهدا و آزادگان نباشیم.

وی در مورد بازی فردای تیمش گفت: مقابل صنعت نفت راهی جز پیروزی نداریم، ما در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم، اما گاهی نتایج با ما همراه نمی‌شد. در بازی مقابل فولاد که از شبکه ورزش هم پخش شد، یک لحظه غافل شدیم و به حریف پنالتی دادیم. همین موضوع موجب شد در دیداری که می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم، بازنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: تیم نفت آبادان کادر فنی باتجربه و شایسته‌ای دارد که تیم خوبی را برای حضور در لیگ جمع کرده است، آنها تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته‌اند، اما در طرف مقابل ما هم با مرتفع شدن مشکلاتمان می‌توانیم بدون محروم و مصدوم و با ترکیبی کامل‌تر از گذشته مقابل این تیم به میدان برویم و امیدوارم فردا پیروز باشیم و عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم.

مهاجری در خصوص میزبانی پدیده عنوان کرد: واقعیت این است که همه به دنبال استقلال و پرسپولیس هستند و باید بپذیریم که حضور این دو تیم لیگ را جذاب می‌کند، اما در برخی موارد باشگاه باید موضوع را جدی‌تر پیگیری کند. میزبانی ما معمولاً در روزهای غیرتعطیل است،‌اما زمانی که به عنوان میهمان به تیم دیگری می‌رویم بازی در ایام تعطیل برگزار می‌شود.

وی افزود: بدون شک برگزاری بازی در ایام تعطیل کمک می‌کند تا تماشاگران بیش‌تری به ورزشگاه بیایند من نمی‌دانم چرا فوتبال مشهد این روزها کم‌تماشاگر شده، در حالی که اگر مسابقات لیگ دسته اول را ببینیم، متوجه می‌شویم شرایط در آنجا متفاوت است. باید تلاش کنیم و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم بیش‌تر از میزبانی‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: از 6 هفته گذشته 4 هفته بیرون از خانه بازی کردیم و فکر می‌کنم این موضوع چندان منطقی نباشد، اما در دور برگشت این موضوع به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم تا آن زمان نتایج خوبی گرفته باشیم و بتوانیم از میزبانی‌های خود در دور برگشت به نحو احسن استفاده کنیم.

مهاجری گفت: غیر از هفته اول و دوم ترکیب ایده‌آل خود را در اختیار نداشتیم و این موضوع دلایل مختلفی داشت، ما دو جای خالی در لیست خود داریم، ضمن اینکه پر کردن جای خالی بازیکنان مصدوم و محروم هم با این شرایط سخت است. به هر حال برخی مصدومیت‌ها در فوتبال از برخوردها ایجاد می‌شود که اجتناب‌ناپذیر است و ربطی به مسائل بدنسازی و آمادگی بازیکنان ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بضاعتی که داشتیم برنامه‌ریزی خوبی کردیم و لیگ را هم خوب شروع کردیم، اما در ادامه مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کنیم. همچنین برخی تعطیلی‌ها در بین مسابقات باعث شد تا دوباره بدنسازی کنیم و کمی به بازیکنان فشار آمد. به هر حال مجبور هستیم شرایط را بپذیریم، هرچند اگر من اشتباهی داشته باشم، شجاعت دارم و به آن اعتراف می‌کنم. تلاش می‌کنیم در تعطیلات پیش رو تیم را از شرایط مسابقه خارج نکنیم تا مجبور نباشیم دوباره بدنسازی کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین