اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۰۲۲

از نحوه بازی پیکان لذت می‌برم

مدیرعامل باشگاه پیکان در آستانه دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان از روندی که شاگردان مجید جلالی در 6 هفته گذشته داشته‌اند ابراز رضایت کرد.
۲۰:۴۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود شیعی در گفتگو با بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان با اشاره به بدشانسی‌هایی که در این هفته‌ها نصیب پیکان شده گفت: وقتی با کارشناسان صحبت می‌کنم، همه آنها به اتفاق از روندی که تیم ما در رقابت‌های این فصل داشته ابراز رضایت می‌کنند. ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و به جرات می‌توانم بگویم پیکان در این فصل، پس از مدت‌ها در حال ارائه یک فوتبال باکیفیت و خوب است اما متاسفانه این کیفیت خوب در نتایج تیم نمود نداشته و بازی‌هایی مثل دیدار مقابل صبای قم، استقلال، سپاهان و نفت تهران که قطعا می‌توانست با پیروزی تیم ما به پایان برسد، در نهایت فقط یک امتیاز برای ما به همراه داشته است.
مدیرعامل پیکان ادامه داد: با این حال تردید ندارم این روند بدشانسی‌ها طولانی نخواهد بود و امیدوارم در روز عید غدیر و در ورزشگاه غدیر، با کمک صاحب روز غدیر اولین برد این فصل‌مان را مقابل استقلال خوزستان جشن بگیریم و به بخشی از حق‌مان برسیم.
شیعی در پایان گفت: این را از نزدیک به کادرفنی تیم گفتم اما دوست دارم بازهم تاکید کنم که اعضای کادرفنی و بازیکنان‌مان باید بدون هیچ نگرانی این مسیر را ادامه بدهند. کار تیم ما به درستی در حال انجام شدن است و شک نداریم این تیم با ادامه روندی که در پیش گرفته، روزهای بسیار خوبی را در پیش خواهد داشت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین