اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۰۱۹

دلیلی ندارد به تیم دایی گل بزنم شادی نکنم

سامان نریمان‌جهان، مهاجم تیم ماشین‌سازی که در ۶ هفته موفق به، به ثمر رساندن دو گل برای تیمش شده از دلایل باخت مقابل سپاهان حرف می‌زند.
۱۹:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سامان نریمان‌جهان، مهاجم تیم ماشین‌سازی که در ۶ هفته موفق به، به ثمر رساندن دو گل برای تیمش شده از دلایل باخت مقابل سپاهان حرف می‌زند.

چرا در خانه به سپاهان باختید؟
سپاهان تیم خوبی است و بازی خوبی را مقابل ما ارائه داد اما ما هم سه، چهار موقعیت گل داشتیم. به هر حال فوتبال هم همین است و هر تیمی که بهتر از فرصت‌هایش استفاده کند، برنده خواهد شد.

قبول داری که انگیزه بازیکنان‌تان مقابل سپاهان کمتر از بازی با استقلال بود؟
نه، اصلاً این‌طور نبود اما جدا از بحث انگیزه، مسائل دیگر مهمی در بازی و باخت‌مان تأثیرگذار بودند. مثلاً ما دو روز به لحاظ استراحت از سپاهان عقب‌تر بودیم با این وجود در نیمه اول توپ را به تیرک سپاهان زدیم و دو موقعیت دیگر تک به تک هم داشتیم که همه آن‌ها را از دست دادیم تا در خانه ببازیم.

ویسی گفته بود فضاها را از صادقیان و نریمان‌جهان گرفتند تا سپاهان برنده شود، با این حرف سرمربی سپاهان موافقی؟!
بازیکنان سپاهان واقعاً پرس شدیدی روی ما داشتند، شاید باور نکنید وقتی صاحب توپ می‌شدیم، سه بازیکن سپاهان مرا پرس می‌کردند به همین دلیل شرایط برای بازیکنان پا به توپ ما سخت شده بود. در مجموع دو تیم موقعیت‌های گل زیادی داشتند مثلاً سپاهان پنالتی از دست داد و چند موقعیت دیگر هم داشت که در یک مورد به گل رسید اما ما هم مستحق باخت نبودیم.

گویا سرمربی‌تان شدیداً از باخت خانگی ناراحت بود؟
همه ما از باخت ناراحت بودیم و وقتی تیم می‌بازد، این طبیعی است که از سرمربی تا بقیه بازیکنان ناراحت باشند اما با این وجود فوتبال برد و باخت دارد و ما باید بتوانیم باخت‌‌مان را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

از آمار گلزنی خودت رضایت داری؟
من تاکنون دو گل زده‌ام اما حتماً سعی می‌کنم برای تیمم بیشتر مثمرثمر باشم و تعداد گل‌هایم را بالا ببرم.

در خصوص بازی حساس‌تان مقابل نفت تهران چه صحبتی داری؟
نفت تهران در این سال‌ها همیشه تیم خوبی بوده است و با بازی‌هایی که من در این فصل از نفت دیدم، انصافاً تیم علی دایی تیم خطرناکی شده اما در این دیدار فقط برای کسب ۳ امتیاز تلاش خواهیم کرد.

اگر به نفت گل بزنی، مقابل دیدگان دایی، شادی خواهی کرد؟
علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران است اما من برای هر بازی انگیزه زیادی دارم و اگر به نفت گل بزنم، شادی خواهم کرد. فکر می‌کنم دلیلی ندارد که اگر گل بزنم، مقابل نفت و نیمکت این تیم شادی نکنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین