اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۹۱۲
با ادامه نیمکت نشینی مهاجم سابق استقلالی‌‌ها در آلانیااسپور، وی جدی‌تر از همیشه به جدایی از تیمش فکر خواهد کرد.
۱۰:۴۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در هفته چهارم لیگ ترکیه تیم فوتبال آلانیا‌اسپور میزبان ترابوزان اسپور بود و با نتیجه 3 - صفر به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد شهباززاده مهاجم ایرانی آلانیا‌اسپور باز‌هم‌ به میدان نرفت تا از روی نیمکت شاهد دومین برد تیمش در لیگ ترکیه باشد.

 

هر ‌چند‌ آلانیا با این برد 7 امتیازی شد و موقتا تا رده پنجم صعود کرد اما وضعیت شهباززاده در این تیم به هیچ‌عنوان خوب نیست و گویا سرمربی این تیم اعتقاد چندانی به مهاجم ایرانی تیمش ندارد.

 

سجاد با گذشت 4 هفته از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه تنها 54 دقیقه برای آلانیااسپور به میدان رفته است. حسین کالپار، سرمربی آلانیااسپور در 4 بازی اخیر تیمش از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرده‌ و در این سیستم از وگنر لاو مهاجم برزیلی تیمش به عنوان مهاجم هدف بهره برده است.

 

لاو که دقیقا یک ماه بعد از شهباززاده با انتقالی 3 میلیون یورویی از موناکو به آلانیااسپور پیوست، در بازی‌های اخیرش عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته‌ اعتماد سرمربی تیم جدیدش را جلب کند.

 

لاو با سابقه حضور در کورینتیانس، فلامینگو، زسکامسکو و موناکو یکی از شناخته‌شده‌ترین مهاجمان این فصل سوپرلیگ ترکیه به حساب می‌آید و بعید به نظر می‌رسد در حضور این بازیکن، سجاد شهباززاده جایی در ترکیب تک مهاجم‌ تیمش پیدا کند.

 

با ادامه این روند مسلما مهاجم سابق استقلالی‌‌ها جدی‌تر از همیشه به جدایی از تیمش فکر خواهد کرد و بدیهی است که در صورت جدایی از آلانیااسپور‌ و بازگشت به لیگ ایران بدون‌تردید استقلال اولین و جدی‌ترین گزینه این بازیکن خواهد بود.

 

منصوریان در نقل و انتقالات تابستانی با اصرار بر حفظ شهباززاده نشان داد که اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و قطعا در نیم‌فصل با آغوش باز از بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌‌ها استقبال خواهد کرد و حتی اگر در پایان نیم فصل منصوریان را به عنوان سرمربی استقلال نبینیم، باز ‌هم درهای استقلال به روی مهاجم محبوب هواداران باز خواهد بود.

 

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ‌‌نیمکت‌نشینی‌های سریالی سجاد در سوپرلیگ ترکیه و عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال در شروع لیگ برتر باعث شده تا شهباززاده را در آستانه بازگشت به جمع آبی‌‌ها ببینیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین