اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۸۸۸

کی‌روش، منتظری را برای سوریه می‌خواهد

پژمان منتظری بعد از جراحی کتف از یکی، دو روز قبل تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را با شرایطی خاص آغاز کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به میادین بازگردد. منتظری بعد از مصدومیتی که در شن یانگ مقابل چین با آن روبه‌رو شد تحت عمل جراحی قرار گرفت تا نزدیک به دو تا سه ماه از میادین دور باشد.
۰۶:۰۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| پژمان منتظری بعد از جراحی کتف از یکی، دو روز قبل تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را با شرایطی خاص آغاز کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به میادین بازگردد. منتظری بعد از مصدومیتی که در شن یانگ مقابل چین با آن روبه‌رو شد تحت عمل جراحی قرار گرفت تا نزدیک به دو تا سه ماه از میادین دور باشد.
این مدافع که جزو نفرات کلیدی تیم ملی در راه حضور در جام جهانی 2018 روسیه است در شرایطی روند درمانی خود را پیگیری کرد که در طول این چند روز با کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی مشورت‌های لازم را انجام داد تا جایی که خبر می‌رسد منتظری روند درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی در کمپ و با نظارت مستقیم کی‌روش آغاز کرده است.
منتظری قطعا به دو بازی آتی تیم ملی برابر ازبکستان و کره جنوبی نمی‌رسد اما کی‌روش امیدوار است این مدافع خوشفکر را برای بازی با سوریه در هفته پنجم مقدماتی جام جهانی در اختیار داشته باشد.
مدافعی که لوکا بوناچیچ سرمربی الاهلی نیز بالاجبار نامش را تا نیم فصل لیگ ستارگان قطر از فهرست نفراتش خارج کرد. خالد بوشبیب، نایب رییس پیشین باشگاه الاهلی قطر در مصاحبه با روزنامه الرایه درباره مصدومیت پژمان منتظری، ملی‌پوش ایرانی این تیم پیش از آغاز فصل جدید لیگ ستارگان گفت: «در حالت واقعی باید این سوال را از مسوولان فعلی باشگاه الاهلی مطرح کنیم که چگونه قرارداد پژمان منتظری را باتوجه به مصدومیتی که در فصل قبل داشت، تمدید کردند. مسوولان فعلی الاهلی باید به هواداران این تیم درباره قراردادهای بازیکنان توضیح دهند و نمی‌خواهم باتوجه به عدم حضورم در باشگاه دخالتی درباره این مسائل داشته باشم.»
لوکا بوناچیچ تا چند روز پیش برای کنار گذاشتن منتظری از لیست تردید داشت ولی حالا شرایط فرق کرده و احتمالا این مربی در مورد جذب یک مدافع جدید با مسوولان باشگاه به توافق خواهد رسید. در این میان روزنامه الوطن قطر از توافق مسوولان باشگاه الاهلی برای جذب سید محمد عدنان، مدافع بحرینی به جای پژمان منتظری خبر داده بود. مدافع ۳۳ ساله بحرینی که سابقه شش فصل بازی در تیم‌های قطری الخور و العربی را دارد در فصل جاری در تیم الاهلی بازی خواهد کرد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین