اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۷۷
از زمان اخراجم بازی‌های تیم ملی ایتالیا را ندیده‌ام

پراندلی: یک بازی ۴ سال فوق‌العاده‌ام در آتزوری را نابود کرد

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا تأکید کرد، از زمان اخراجش از آتزوری بازی‌های این تیم را تماشا نکرده است.
۱۴:۴۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- چزاره پراندلی معتقد است یک بازی بد از سوی تیم ملی فوتبال ایتالیا باعث شده که بسیاری زحمات چهار ساله او روی نیمکت آتزوری را از یاد ببرند.

پراندلی تابستان سال گذشته پس از شکست شاگردانش در بازی برابر اروگوئه در سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل که دومین باخت آنها بود و مسبب حذف‌ زودهنگام‌شان از رقابت‌ها شد، از سمت خود کناره‌گیری کرد و این در حالی بود که خیلی‌ها او را مسبب اوج‌‌گیری آتزوری پس از فاجعه جام جهانی 2010 و نایب قهرمانی لاجوردی‌پوشان در یورو 2012 می‌دانستند.

سرمربی پیشین فیورنتینا می‌گوید اتفاقی که در بازی برابر اروگوئه رخ داد و حواشی که اخراج او داشت، مانند زخم بازی است که هنوز التیام پیدا نکرده است.

پراندلی که پس از حذف زودهنگام ایتالیا از جام جهانی به شدت مورد انتقاد واقع شد و پس از آن هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با رادیو دوی ایتالیا تأیید کرد که او از زمان اخراجش از آتزوری بازی‌های این تیم را تماشا نکرده است.

او گفت: بله حقیقت دارد. ما چهار سال فوق‌العاده را در کنار هم تجربه کردیم و ناگهان یک بازی همه چیز را نابود کرد. آن اتفاق مثل یک زخم باز است که هرگز التیام پیدا نخواهد کرد.

پراندلی‌ که الان بیکار است درباره وضعیت فعلی خود هم تأکید کرد: من مربیگری را از سال 1990 آغاز کردم و 25 سال بدون وقفه کار کردم. الان می‌خواهم استراحت کنم، ولی بیکار بودن حس عجیبی دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ایتالیا پراندلی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین