اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۷۴۴
برتری پرگل برابر ترابوزان اسپور باعث شد تا رسانه های ترکیه توجه بیشتری به تیم تازه صعود کرده آلانیااسپور داشته باشند.
۱۴:۵۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در شبی که حسن کاپرال سرمربی آلانیا بار دیگر سجاد شهباززاده را در لیست 18 نفره خود قرارداده بود این تیم موفق شد در خانه با نتیجه 3-0 از سد تیم قدیمی و پرسابقه ترابوزان اسپور عبور و به رده پنجم جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه صعود کند.


مهاجم سابق استقلال در این بازی 90 دقیقه روی نیمکت نشست و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد بعد از اتمام دیدار با ترابوزان در رختکن آلانیا در جشن و پایکوبی با هم تیمی هایش شرکت کرد تا نشان دهد چندان از وضعیت خود در این تیم ترکیه ای ناراضی نیست و امیدوارانه به آینده می اندیشد تا نماینده شایسته فوتبال ایران در ترکیه باشد.

 

 

نکته جالب دیدار دیشب آلانیا برابر رقیبش به کمپین های مبارزاتی طرفداران این تیم بر علیه مسائل نژادپرستی مربوط می شود. در چند هفته گذشته و با حضور انبوه بازیکنان خارجی و سیاهپوستی که باشگاه آلانیا جذب کرده انتقاداتی از سوی برخی طرفداران این تیم به سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه صورت گرفت که در این بین به بازیکنان سیاهپوست تیم نیز بی احترامی شد. از همین رو برخی طرفداران آلانیا دیروز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «چه سفید، چه سیاه؛ما همه برادریم» به مبارزه با نژادپرستی در اطراف تیم خود پرداختند که این اتفاق مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 


سجاد شهباززاده با توجه به مشکلاتی که مدیربرنامه هایش با باشگاه آلانیا پیدا کرده بود چند هفته پرتنش و پرحاشیه را سپری کرد اما حالا با تمام شدن این مشکلات مهاجم سابق استقلال در تلاش است تا جایگاه مناسبی در ترکیب اصلی تیمش به دست بیاورد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین