اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۷۰۷
سرمربی تیم پرسپولیس در دیدار برابر استقلال امید عالیشاه را به سمت راست برد تا فرشاد احمد زاده در دفاع بتواند به محسن ربیع خواه كمك كند. امید عالیشاه در داربی كه از هیجان خالی بود توانست بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش بگذارد...
۱۲:۰۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سرمربی تیم پرسپولیس در دیدار برابر استقلال امید عالیشاه را به سمت راست برد تا فرشاد احمد زاده در دفاع بتواند به محسن ربیع خواه كمك كند. امید عالیشاه در داربی كه از هیجان خالی بود توانست بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش بگذارد. هافبك پرسپولیس در خصوص دیدار برابر استقلال و شرایط تیم به گفت‌وگو پرداخت.
  • پرسپولیس نتوانست در داربی به پیروزی برسد.
به نظرم پرسپولیس درداربی خوب بازی كرد. البته ما در نیمه اول كمی سردرگم بازی كردیم و نتوانستیم بازی خوبی را انجام دهیم، اما هر چه از بازی گذشت بهتر شدیم و در نیمه دوم خیلی بهتر بازی كردیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم كه البته توپ‌هایمانم تبدیل به گل نشد و در نهایت به تساوی رضایت دادیم.
  • اما پرسپولیس با این اتفاق به رده دوم جدول سقوط كرد.
ما در امتیازات با تراكتور برابر شدیم و راه طولانی را هم در پیش داریم اما فعلا چیزی را از دست نداده‌ایم و مطمئن هستم كه در بازی‌های آینده می‌توانیم این نتیجه را جبران كنیم و دوباره به صدر جدول باز گردیم هر چند كه در بازی برابر استقلال هم مستحق پیروزی بودیم.
بعد از دو دیدار سنگین در برابر تراكتور و استقلال حالا باید آماده دیدار برابر سپاهان باشید.
به نظرم این دیدار مانند داربی حساس و سنگین است و نتیجه این بازی برای ما بسیار مهم است و امیدوارم كه بتوانیم سپاهان را در اصفهان شكست دهیم و روند پیروزی خودمان را دوباره آغاز كنیم.
  • خیلی‌ها معتقدند استقلال بازی دفاعی را برابر پرسپولیس انجام داد.
استقلال در این بازی شرایط حساسی داشت و به همین دلیل آمده بود كه در این بازی از ضد حمله‌هایش استفاده كند و می‌خواست روی این تاكتیك به گل برسد كه به جز یك موقعیت كه آن‌هم روی اشتباه خودمان بود موقعیت دیگری نصیبش نشد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین