اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۷۰۶
بهنام برزای در هفته چهارم ناجی منصوریان لقب گرفت در شهر قدس،‌ اگر برزای نبود، منصوریان با یك تساوی و سه شكست، شاید اولین تعطیلات لیگ را هم تجربه نمی‌كرد ولی برزای آمد و گل تساوی استقلال را به‌ثمر رساند تا استقلال با آرامش بیشتری راهی تعطیلات شود، حالا اما در دو بازی بعدی برزای در لیست 18 نفره استقلال حضور ندارد تا چشم به‌راه آینده باشد...
۱۱:۵۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بهنام برزای در هفته چهارم ناجی منصوریان لقب گرفت در شهر قدس،‌ اگر برزای نبود، منصوریان با یك تساوی و سه شكست، شاید اولین تعطیلات لیگ را هم تجربه نمی‌كرد ولی برزای آمد و گل تساوی استقلال را به‌ثمر رساند تا استقلال با آرامش بیشتری راهی تعطیلات شود، حالا اما در دو بازی بعدی برزای در لیست 18 نفره استقلال حضور ندارد تا چشم به‌راه آینده باشد.
  • داربی را چطور دیدی؟
داربی یك بار دیگر نشان داد كه با بازی‌های دیگر تفاوت زیادی دارد، وقتی عده‌ای استقلال را از پیش بازنده می‌دانستند، در انتهای بازی متوجه شدند كه شرایط این بازی ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. عده‌ای فكر می‌كردند چون ما قعرنشین بودیم و آنها صدرنشین، پرسپولیس از پیش برنده است، استدلال خنده‌داری بود، اگر نتیجه داربی ارتباطی با رتبه در جدول رده‌بندی لیگ داشت كه در 9 سال گذشته پرسپولیس باید همیشه بازنده داربی می‌بود.
  • تساوی عادلانه بود؟
اگر بخواهیم انصاف داشته باشیم باید بگویم استقلال می‌توانست برنده بازی باشد،‌ همین كه دروازه‌بان حریف بهترین بازیكن هفته می‌شود نشان می‌دهد كه چه فشاری روی دروازه‌اش بوده است. در عوض آنها روی دروازه ما چكار كردند؟‌ رحمتی فقط یك واكنش داشت و از پرسپولیس چیز خاصی ندیدم، ما اگر قدر موقعیت‌های‌مان را می‌دانستیم، به‌راحتی برنده داربی می‌شدیم.
  • در بازی با پیكان ناجی استقلال شدی و اما در دو بازی بعدی از لیست 18 نفره خط خوردی. دلیلش چیست؟
دلیلش نظر كادرفنی است، من مشكلی برای بازی كردن ندارم و كاملا آماده هستم تا هر وقت كادرفنی صلاح‌دید به بازی بروم. اما اینكه چرا بازی نمی‌كنم و یا در لیست 18 نفره نیستم را سرمربی باید جواب بدهد، هر مربی‌ای برای خودش تاكتیك و برنامه‌ای دارد و بر اساس آن لیست 18 نفره و تركیب تیم را می‌چیند.
  • اینكه از لیست كنار گذاشته می‌شوی روی روحیه‌ات تاثیر نمی‌گذارد؟
باید یك مساله را بگویم، من به این قضیه از دو منظر نگاه می‌كنم؛ اول اینكه هر بازیكنی دوست دارد بازی كند، در تركیب ثابت باشد و 90 دقیقه بازی كند، هیچ بازیكنی نیست كه بگوید دوست ندارد بازی كند و یا دوست دارد نیمكت‌نشین باشد، از این بابت ناراحتم، اما وقتی حرفه‌ای به این قضیه نگاه كنید این مساله باعث افزایش روحیه می‌شود. ما یك لیگ در پیش داریم و بازیكنان باید با هم رقابت كنند تا به تركیب تیم برسند، اینكه من از لیست 18 نفره خط می‌خورم باعث می‌شود تا انگیزه بیشتری داشته باشم و تمریناتم را با انگیزه دنبال كنم.
  • فكر می‌كنی می‌توانی به تركیب برسی؟
اگر این‌طور نبود كه در استقلال نمی‌ماندم، من برای تفریح به استقلال نیامد‌ه‌ام، آمده‌ام تا برای این تیم بازی كنم و هواداران را شاد كنم، من از استقلال به تیم ملی خواهم رسید. روزهای خوب من و استقلال در راه است، به این قضیه ایمان دارم.
  • استقلال در بازی‌های ابتدایی لیگ جایگاه خوبی را كسب نكرد، حالا تو نوید روزهای خوب را می‌دهی؟
جایگاه استقلال هیچ‌وقت اینجای جدول نیست، در شرایطی از لیگ هستیم كه با یك برد، تیم قعرنشین تا میانه‌های جدول بالا می‌آید، ما رفته رفته به خانه اصلی خودمان كه صدر جدول است خواهیم رسید. تا نیم‌فصل خیلی مسائل ثابت می‌شود، من از هواداران می‌خواهم كه حمایت را فراموش نكنند و تیم را تنها نگذارند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین