اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۶۹۵

لطف بزرگ برانكو به كی‌روش

یكی از بزرگ‌ترین ابهامات داربی تهران كه از چند روز پیش از این مسابقه همه توجهات را به خودش جلب كرد، ماجرای حضور یا عدم حضور وحید امیری در این بازی بود...
۱۱:۲۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| یكی از بزرگ‌ترین ابهامات داربی تهران كه از چند روز پیش از این مسابقه همه توجهات را به خودش جلب كرد، ماجرای حضور یا عدم حضور وحید امیری در این بازی بود. خرید بزرگ سرخپوشان كه تا اینجای فصل 2گل از 4گل قرمزها را به ثمر رسانده، در مسابقه ایران و چین مصدوم شد و در ادامه وضعیتش برای كمك به پرسپولیس در داربی، در ابهام قرار گرفت. در نهایت هم برانكو 48ساعت پیش از بازی تصمیم گرفت تكلیف كار را یكسره كند و وحید را از لیست 18نفره سرخپوشان كنار بگذارد. بعد از توقف پرسپولیس مقابل استقلال، خود امیری مصاحبه كرد و گفت به احتمال فراوان مشكلی برای حضور در برابر سپاهان نخواهد داشت. این مسابقه قرار است روز چهارشنبه همین هفته برگزار شود و فاصله نزدیك آن به داربی، شاید نشان می‌دهد برانكو می‌توانست با كمی ریسك كردن، حداقل برای دقایقی در برابر استقلال به امیری بازی بدهد. با این وجود ایوانكوویچ سلامت ستاره خط حمله‌اش را به خطر نینداخت و او را كاملا از برنامه‌های این مسابقه مهم خارج كرد.
بعد از بازی با سپاهان، یك بار دیگر مسابقات لیگ به مدت 25روز تعطیل می‌شود. در این صورت برانكو می‌توانست وحید امیری را مقابل استقلال به میدان بفرستد و حتی در صورت تشدید مصدومیت احتمالی این بازیكن، از فرصت نزدیك به یك‌ماهه تا بازی بعدی، برای درمان او استفاده كند. در این شرایط امیری به اردوی تیم ملی هم نمی‌رفت و استراحتش را می‌كرد اما برانكو ستاره كی‌روش را برای مسابقات بسیار مهم ایران برابر ازبكستان و كره‌جنوبی حفظ كرد تا به او و البته تیم ملی خدمت كرده باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین