اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۶۹۴

می‌گویند مثل رونالدو سرعتی هستم اما مسی را دوست دارم

رضا میرزایی، مهاجم تیم سپاهان بعد از درخششی كه در بازی‌های تیم ملی دانشجویان داشت، حالا در تركیب تیم سپاهان هم به یك مهره كاربلد تبدیل شده و در دیدار زردپوشان مقابل ماشین‌سازی زننده تك گل سه امتیازی تیمش بود تا عبدالله ویسی و شاگردانش بعد از دو هفته رنگ پیروزی را ببینند. در همین ارتباط گفت‌وگویی را با میرزایی انجام دادیم...
۱۱:۲۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا میرزایی، مهاجم تیم سپاهان بعد از درخششی كه در بازی‌های تیم ملی دانشجویان داشت، حالا در تركیب تیم سپاهان هم به یك مهره كاربلد تبدیل شده و در دیدار زردپوشان مقابل ماشین‌سازی زننده تك گل سه امتیازی تیمش بود تا عبدالله ویسی و شاگردانش بعد از دو هفته رنگ پیروزی را ببینند. در همین ارتباط گفت‌وگویی را با میرزایی انجام دادیم.
  • ارزیابی‌ات را از بازی با ماشین‌سازی برایمان بگو.
ما هفته قبل در خانه خودمان مساوی كرده و درصدد بودیم تا در این دیدار هرطور شده برنده از زمین مسابقه بیرون بیاییم كه خدارا شكر این اتفاق افتاد، البته ماشین‌سازی هم تیم خوبی بود، آندو تیموریان، كاپیتان تیم ملی در آن بازی می‌كند و نفراتی مانند پیام صادقیان و حبیب گردانی هم آنجا هستند، همچنین آنها سرمربی خوبی نیز دارند. فراموش نكنید كه همین ماشین‌سازی هفته قبل توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف كند و همین مساله نشان می‌دهد كه چقدر تیم خوبی است.
  • خود تو هم در این دیدار یك گل 3امتیازی به ثمر رساندی؛ در این ارتباط برایمان صحبت كن.
كل تیم و همبازیانم در جریان مسابقه به من كمك كردند تا بتوانم گلزنی كنم. من از همه آنها تشكر می‌كنم اما باید بگویم سرمربی ما آقای ویسی دل شیر دارد كه در این شرایط به 5بازیكن 20و 21سال بازی می‌دهد چراكه ما هفته قبل در خانه مساوی كردیم و هفته قبل‌تر از آن هم شكست خورده بودیم؛ این موضوع شجاعت بالای سرمربی سپاهان را نشان می‌دهد كه به جوانان بازی می‌دهد و ما جوانان هم تلاش می‌كنیم جواب اعتماد او را بدهیم. درضمن باید بگویم خوشبختانه مصدومیت من كه به خاطر ضربه آندو به وجود آمد جدی نیست.
  • الان دیگر از تو به عنوان یك استعداد خوب در فوتبال كشورمان نام می‌برند كه آینده درخشانی خواهی داشت؛ نظر خودت چیست؟
من دوست دارم به كمك آقای ویسی خودم را نشان بدهم و بگویم من هم هستم و در فوتبال مملكتم استعداد دارم. با یك گلی هم كه به ماشین‌سازی زدم هیچ‌گاه مغرور نخواهم شد چراكه هنوز كاری نكرده‌ام و باید روزبه‌روز پیشرفت كنم. الگوی من آقا محرم نویدكیاست كه هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی خیلی چیزها را به من یاد داد. همچنین از افرادی مانند شجاع خلیل‌زاده، رسول نویدكیا و دیگر بزرگان سپاهان نیز تشكر می‌كنم كه همواره در راه پیشرفتم در فوتبال خیلی كمكم می‌كنند.
  • به عنوان یك مهاجم الگویت كیست؟
خیلی‌ها می‌گویند چون سرعتی هستم سبك بازی‌ام به رونالدو می‌خورد اما خودم مسی را دوست دارم.
  • آینده سپاهان را چطور می‌بینی؟
با این همدلی كه در بین كادرفنی و بازیكنان سپاهان وجود دارد، ان‌شاءالله یك مقام خوب را كسب خواهیم كرد، گرچه آینده را نمی‌شود پیش‌بینی كرد اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قهرمان شویم. مربی خوبی هم داریم كه فصل قبل با استقلال‌خوزستان قهرمان شده و به امید خدا امسال هم با سپاهان این عنوان را تكرار خواهد كرد. به قول مربیان اگر قلب‌های بازیكنان یكی باشد، رسیدن به موفقیت به هیچ‌وجه دور از دسترس نیست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین