اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۶۹۳

فرزاد حاتمی منتظر است پنالتی خراب كنم

محمد ایرانپوریان، مدافع راست تراكتورسازی در بازی با ذوب‌آهن دوباره برای تیمش گل زد. وقتی داور برای تراكتور پنالتی گرفت ذوبی‌ها دوست داشتند او پنالتی را از دست بدهد ولی ركورد ایرا‌نپوریان در این بازی هم خراب نشد و او تا به الان تمام پنالتی‌هایش را در لیگ برتر را گل كرده است...
۱۱:۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ایرانپوریان، مدافع راست تراكتورسازی در بازی با ذوب‌آهن دوباره برای تیمش گل زد. وقتی داور برای تراكتور پنالتی گرفت ذوبی‌ها دوست داشتند او پنالتی را از دست بدهد ولی ركورد ایرا‌نپوریان در این بازی هم خراب نشد و او تا به الان تمام پنالتی‌هایش را در لیگ برتر را گل كرده است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا در مورد بازی با ذوب‌آهن، داستان پنالتی‌های ایرانپوریان و... با این بازیكن صحبت كنیم. مدافع تراكتورسازی به سوالات پاسخ داد.
برد مهمی را در اصفهان به دست آوردید، درست است؟
دقیقا همین‌طور است. ما می‌دانستیم مقابل تیم خوب ذوب‌آهن بازی سختی داریم و خوشبختانه با یك بازی حساب شده در نهایت 3امتیاز را گرفتیم.
حتما رسیدن به صدر جدول برایتان خیلی شیرین است.
خب، الان كه زیاد نباید به این موضوع فكر ‌كنیم. اصل كار این است كه در هفته پایانی در صدر قرار بگیریم و قهرمان شویم. با این حال خدا را شكر كه صدرنشین شدیم و امیدوارم این جایگاه را از دست ندهیم.
امسال قهرمان می‌شوید؟
پیش‌بینی خیلی سخت است ولی تلاش می‌كنیم تا با قهرمان شدن، مردم آذربایجان را خوشحال كنیم. در این چند سال شایسته قهرمانی بودیم ولی قهرمان نشدیم، حالا امیدوارم انتظار مردم تبریز برای قهرمانی تراكتور امسال دیگر به پایان برسد و ما در نهایت جام را بالای سر ببریم، البته كار بسیار سختی در پیش داریم و باید خیلی تلاش كنیم.
راستی داستان این پنالتی‌زدن‌های تو چیست؟ مثل اینكه قصد نداری پنالتی خراب كنی.
خدا را شكر كه پنالتی‌ها را گل می‌كنیم و امیدوارم كه در بازی‌های دیگر هم برای تیمم بازیكن موثری باشم و اگر هم صاحب ضربه پنالتی شدم، بازهم توپ‌هایم گل شود.
چرا پنالتی‌های تو مدام گل می‌شوند؟
خب، من سعی می‌كنم تمركز داشته باشم و دقت و نوع ضربه زدن هم مهم است. البته نمی‌خواهم خودم را چشم بزنم. امیدوارم كه دوباره اگر پنالتی زدم تبدیل به گل شود.
این چندمین پنالتی تو در لیگ بود كه گل شد؟
تا حالا 12پنالتی زدم كه همه آنها گل شده‌اند.
با این شرایط حتما در تراكتورسازی كسی جرأت نمی‌كند به جای تو پنالتی بزند.
بحث این حرف‌ها نیست و الان من پنالتی‌زن اول هستم. البته بچه‌ها گاهی اوقات با من شوخی می‌كنند كه كی قرار است پنالتی از دست بدهم. فرزاد حاتمی منتظر است كه من پنالتی خراب كنم. او در تمرینات وقتی می‌خواهم پنالتی بزنم سروصدا ایجاد می‌كند و مربیان را شاهد می‌گیرد كه شاید پنالتی را
خراب كردم.
بهترین پنالتی‌زن دنیا از نظر تو چه كسی است؟
من در ایران سبك پنالتی زدن نكونام و دایی را دوست داشتم ولی در بین بازیكنان خارجی سبك پنالتی زدن جرارد را خیلی
دوست داشتم.
مصاحبه از امیرحسین اعظمی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین