اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۶۸۰

واکنش کارشناس والیبال ایران به جدایی لوزانو

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مگر می‌شود تمام مربیانی که می‌آیند مدیریت نداشته باشند، شاید نیاز باشد قبل از انتخاب سرمربی یک بازنگری اساسی داشته باشیم.
۱۰:۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بهروز عطایی در گفت وگویی، درخصوص آخرین شرایط تیم والیبال کاله اظهار داشت: تمرینات از زمانی که من به سفر رفتم آغاز شد و هم‌اکنون هم ادامه دارد. فشار تمرینات مناسب است و رفته رفته وارد کارهای توپی و پرش خواهیم شد. علیرضا طلوع کیان هم به کادر ما اضافه شده که قطعاً تاثیرات مثبت بسیار زیادی خواهد داشت.

کارشناس والیبال ایران درمورد جدایی لوزانو از والیبال ایران تصریح کرد: من در مجموع با تغییرات پی در پی موافق نیستم. اکثر مربیان موفق دنبال سال‌ها در تیم‌های خود کار کردند؛ برای مثال رزنده، آلکنو قبل از المپیک لندن و... درمجموع تاکید می‌کنم که با تغییر سرمربی متوالی موافق نیستم، مگر اینکه سرمربی خیلی ضعیف باشد.

وی افزود: کواچ مدت کوتاهی در ایران بود و گفتند که چون مدیریت نداشت باید برود، حالا درمورد لوزانو هم همین حرف‌ها مطرح می‌شود. اگر سرمربی آینده هم اینگونه باشد، تکیلف چیست؟ شاید ایراد کار جای دیگری باشد و بهتر است که ابتدا یک بازنگری کلی انجام و سپس سرمربی انتخاب شود. به عقیده من این صحبت‌ها درخصوص کواچ و لوزانو درست نیست، چراکه آنها از تیم‌ها و کشورهای برتر از ایران به تیم ملی آمدند و در تیم‌های قبلی خود موفق بودند.

عطایی با بیان اینکه لوزانو می‌توانست به والیبال ایران کمک کند، گفت: نمی‌دانم توافق طرفین چگونه بوده، شاید لوزانو نمی‌خواست با فدراسیون ایران ادامه همکاری دهد. به هر حال من عقد قرارداد بلند مدت با مربیان ملی را می‌پسندم. در سال اولی که کواچ آمد گفتند تیم تحت تاثیر ولاسکو است و حالا هم زمان حضور لوزانو کم بود و نمی‌توان درخصوص عملکردش تحلیل درستی داشت. وی حداکثر 3 ماه و نیم در کنار تیم بود و زمان زیادی نداشت. من قرارداد بلند مدت را ترجیح می‌دهم و هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید رو به آینده باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: به عقیده من برخلاف صحبت‌هایی که گفته می‌شد لوزانو و کواچ برای والیبال ایران کوچک نبودند. بیان این حرف‌ها یعنی ما نگاه و تفکر غیرحرفه‌ای داریم. باید بپذیریم که این مربیان از کشور‌هایی آمدند که سطح والیبال آنها بالاتر از ایران است. به عقیده من شخصی مانند ولاسکو باید بیاید؛ البته منظورم از نظر فنی نیست، بلکه از نظر مدیریتی است.

وی تصریح کرد: بین مربیان سطح اول دنیا اختلاف فنی چندانی وجود ندارد. برای تیم ملی ایران باید فردی انتخاب شود که حرف اول و آخر را در بحث فنی خودش بزند و صحبت‌های کسی رویش تاثیر نگذارد. مشکل کواچ و لوزانو این بود که تسلط کافی روی تیم خود نداشتند. به عقیده من نفراتی مانند آلکنو و آناستازی و ... می‌توانند به ایران کمک کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین