اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۵۴۰

چرا خوردبین سایه دنیزلی را با تیر می زند؟

در حال و هوای پیش از داربی83، طبق معمول مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای زیادی در مورد داربی‌های گذشته انجام شد و خیلی از اهالی فوتبال، به خصوص پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال خاطرات مربوط به تقابل‌های قبلی سرخابی‌ها را مرور کردند. در همین راستا، یک مصاحبه جنجالی هم از محمود خوردبین، سرپرست ازلی و ابدی باشگاه پرسپولیس(!) منتشر شد که در نوع خودش بسیار جالب بود...
۱۳:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در حال و هوای پیش از داربی83، طبق معمول مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای زیادی در مورد داربی‌های گذشته انجام شد و خیلی از اهالی فوتبال، به خصوص پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال خاطرات مربوط به تقابل‌های قبلی سرخابی‌ها را مرور کردند. در همین راستا، یک مصاحبه جنجالی هم از محمود خوردبین، سرپرست ازلی و ابدی باشگاه پرسپولیس(!) منتشر شد که در نوع خودش بسیار جالب بود. در شرایطی که خاطرات داربی74 با درخشش ایمون زاید در ذهن بسیاری از هواداران پرسپولیس جاودانه است و آنها بخشی از این نتیجه را حاصل درایت مصطفی دنیزلی می‌دانند، خوردبین دست به یک افشاگری عجیب علیه این مربی ترکیه‌ای زده و گفته: «می‌توانید از سردار رویانیان درباره اتفاقات آن بازی بپرسید. دنیزلی که بعد از آن مسابقه قهرمان لقب گرفت، چند روز پیش از داربی نامه‌ای را به مدیریت باشگاه ارسال کرد و در آن خواستار اخراج سه بازیکن شد و آن سه بازیکن همان سه ستاره داربی یعنی مهدوی‌کیا، زاید و بادامکی بودند.» اما آیا می‌شود این روایت عجیب را باور کرد؟
  • یک کینه دیرینه
شاید قبل از هر قضاوتی در مورد دنیزلی، باید این نکته را به یاد بیاوریم که محمود خوردبین به معنای واقعی کلمه از افندی «نفرت» دارد و این مساله را هرگز پنهان نکرده است. او برای سال‌های طولانی سرپرست پرسپولیس بوده و همین حالا هم در این سمت فعالیت می‌کند. با این وجود یکی از مقاطعی که خوردبین از این پست حذف شد، مربوط به حضور دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس در سال90 بود. در آن زمان اختلاف سلیقه‌هایی بین طرفین به وجود آمد که گفته می‌شود یکی از آنها بر سر صندلی مخصوص سرپرست روی نیمکت بود! دنیزلی اعتقاد داشت صندلی اول باید در اختیار سرمربی باشد اما خوردبین که سال‌ها روی این صندلی نشسته بود، به این راحتی‌ها نمی‌توانست از آن دل بکند. در نهایت مشکلات آن‌قدر شدید شد که دنیزلی خوردبین را کنار گذاشت و زادمهر سرپرست پرسپولیس شد. جالب است بدانید خوردبین چند روز بعد از همان پیروزی تاریخی در داربی74 از سمتش کنار رفت و از همان زمان به دشمن سرسخت دنیزلی تبدیل شد.
  • رکورددار حمله به دنیزلی
از زمانی که دنیزلی خوردبین را از پرسپولیس حذف کرد، سرپرست فعلی سرخپوشان ده‌ها بار به تندی به این مربی یورش برد. او در اظهارنظری تاریخی، در مورد نتایج خوبی که دنیزلی در لیگ قهرمانان آسیا به دست می‌آورد گفته بود: «به دنیزلی ربطی ندارد. یک گلر خوب آوردند، پولادی و زاید هم اضافه شدند. یا این نفرات رضا گگه هم می‌توانست نتیجه بگیرد!» او بعد از خروج افندی از پرسپولیس توصیه کرده بود مربی ایرانی به جای او منصوب شود و البته ادامه داده بود: «دنیزلی چیزی بارش نبود!» و وقتی احساسش را در مورد مربی ترک‌تبار پرسیده بودند، خیلی صادقانه گفته بود: «سایه‌اش را با تیر می‌زنم!»
  • خاطره مهم مهدوی‌کیا
چندان منطقی نیست که سرمربی پرسپولیس وسط نیم‌فصل دوم لیگ یازدهم خواهان خروج سه بازیکن از تیمی شده باشد که همه یادشان هست کمبود شدید مهره داشت. بنابراین سخت می‌شود باور کرد دنیزلی درست قبل از داربی74 به رویانیان نامه زده باشد و عذر مهدوی‌کیا، بادامکی و ایمون زاید را خواسته باشد. آن هم در حالی که می‌دانیم ایمون زاید اصلا بین دو نیم‌فصل به تیم اضافه شده و تازه چند هفته بود که کارش را شروع کرده بود! با این حال شاید راهگشاتر از همه چیز، مرور خاطره مشهور مهدوی‌کیا بعد از آن بازی باشد؛ جایی که آقا مهدی گفته بود: «بعد از آنکه دنیزلی اسم بازیکنان اصلی را خواند و آنها از رختکن خارج شدند، ما ذخیره‌ها را نگه داشت و گفت بار اصلی این بازی روی دوش شماست و من مطمئنم اتفاقات بازی طوری خواهد شد که شما نتیجه را رقم می‌زنید.» بقیه‌اش را هم که دیگر همه می‌دانند؛ زاید و کیا و بادامکی به عنوان تعویض‌های دنیزلی به زمین رفتند و توفان به راه انداختند!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین