اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۵۳۷

یك موقعیت هم گیر من نیامده

غلامرضا رضایی، مهاجم سابق تیم پرسپولیس درحال حاضر چندسالی است که در تیم سایپا توپ می‌زند. بعد از بازی نارنجی‌پوشان مقابل گسترش‌فولاد فرصتی دست داد که با او گفت‌وگویی انجام دهیم...
۱۳:۴۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامرضا رضایی، مهاجم سابق تیم پرسپولیس درحال حاضر چندسالی است که در تیم سایپا توپ می‌زند. بعد از بازی نارنجی‌پوشان مقابل گسترش‌فولاد فرصتی دست داد که با او گفت‌وگویی انجام دهیم.
  • سایپا در دقایق آخر از شکست مقابل گسترش گریخت، نظر تو در این‌باره چیست؟
بازی سختی بود چراکه ما 4، 5روز قبل هم یک بازی سنگین در اهواز داشتیم و آنجا خیلی انرژی بچه‌هایمان گرفته شد، دراین چند روز هم فقط سعی کردیم خوب ریکاوری کنیم اما سختی آن مسابقه در اوایل بازی با گسترش هنوز در بدن بازیکنانمان بود و می‌شد آن را دید.
  • تیم گسترش راچطور دیدی؟
گسترش تیمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند و سخت هم گل می‌خورد. ما بعد از اینكه یک بر صفر عقب افتادیم، موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و یک گل هم زدیم. به نظر من می‌توانستیم حتی در اواخر بازی برنده مسابقه هم باشیم اما روی یک غفلت گل خوردیم و مجبورشدیم بجنگیم برای تساوی بازی.
  • از روند تیم سایپا راضی هستی؟
مطمئنم در آینده تیم‌مان خیلی بهتر از اینها می‌شود چراکه امسال تغییرات زیادی در تیم ما ایجاد شد. قبل از تعطیلات لیگ ما 4بازی انجام دادیم و روند خوبی پیدا كرده بودیم که متاسفانه لیگ تعطیل شد.
  • البته همان‌طور که می‌دانی بعد از هفته هفتم، لیگ دوباره به مدت سه هفته تعطیل خواهد شد، نظرت در این‌باره چیست؟
بله، چند سال است همه به این موضوع عادت کرده‌اند. به‌طور یقین در این حالت شرایط ملی‌پوشان بهتر خواهد بود چراکه آنها در شرایط مسابقات رسمی هستند و روندشان قطع نمی‌شود. تیم‌هایی که ملی‌پوشان بیشتری دارند شرایط‌‌شان بهتر خواهدبود، با این حال تیم ملی‌مان است و باید همه کمک کنند. ان‌شاءالله برای آینده یک برنامه‌ریزی دقیقی شود تا دیگر این‌قدرشاهد وقفه در لیگ نباشیم و ما هم مثل تمام لیگ‌های دنیا بتوانیم کارمان را ادامه دهیم.
  • پس بعد از تعطیلات مهدی ترابی هم برای سایپا خوب گل می‌زند.
مهدی بعد از آنکه به عنوان یک بازیکن جوان مطرح شد موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورد با بدشانسی یا کم‌دقتی هدر می‌داد اما امسال خدا راشکر با توجه به تمرکزی که خودش دارد و تلاشی كه انجام می‌دهد هم آماده است و هم در این چندبازی توانسته گل‌های خوبی را به ثمر برساند. مهدی ترابی و دیگر جوانان سایپا استعدادهای خوبی دارند و می‌توانند پیشرفت کنند. همه بازیکنان هم به او کمک می‌کنند.
  • از عملکرد خودت راضی هستی؟
بله خدا را شکر، با توجه به اینکه من در این 4، 5بازی گذشته در پست هافبک بازی کردم بیشتر سعی کردم آن وظیفه‌ای که کادرفنی می‌خواهند را انجام بدهم. تمام تلاشم را می‌کنم تا درخدمت تیم باشم؛ تا الان هم تمام توانم را گذاشته‌ام، مطمئنم هم شرایط خودم و هم شرایط سایپا خیلی بهتر از این می‌شود. البته باید بگویم یك موقعیت هم گیر من نیامده که بخواهم گل بزنم و بیشتر سعی کردم در خدمت تیم باشم تا تیم
موفق باشد.
  • سایپا در لیگ امسال به‌دنبال چه هدفی است؟
در وهله نخست می‌خواهیم آن هماهنگی و شکل تیمی واقعی خود را پیدا کنیم و وقتی این اتفاق بیفتد بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم. صددرصد هم هدفگذاری داریم. تا پایان لیگ خیلی زمان مانده است اما بازی به بازی باید فکر کنیم تا حداکثر امتیازات را بگیریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا رضایی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین