اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۵۳۱
قطری ها از حضور کاپیتان دوم تیم ملی ایران در یک باشگاه ایرانی خبر می دهند.
۱۳:۳۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اینکه باشگاه العربی قرارداد خود را با اشکان دژاگه فسخ کرد و ترجیح داد به جای ستاره ایرانی از لوئیز خیمنز بازیکن دو رگه شیلیایی – فلسطینی به عنوان سهمیه آسیایی در ترکیبش سود ببرد رسانه های قطری مدعی شدند دژاگه در مسیر حضور در لیگ برتر ایران است.


روزنامه هایی مثل الوطن، الرایه، الشرق، عرب نیوز و ... در طول چند هفته گذشته مدام خبر از جدایی قطعی دژاگه می دادند که در نهایت این خبر رنگ واقعیت به خود گرفت تا جایی که حالا الوطن در گزارشی مدعی شده اشکان چاره ای ندارد جز اینکه به پیشنهاد ایرانی اش پاسخ مثبت دهد، البته در این گزارش اشاره ای به نام مشتری ایرانی دژاگه نشده است.


سفر غیرمنتظره مدیر برنامه های کاپیتان دوم تیم ملی ایران به دوحه نیز بیشتر به شایعات اخیر دامن زده است، البته هیچ بعید نیست در این چند روز باقیمانده از نقل و انتقالات لیگ قطر، دژاگه با باشگاه دیگری در حاشیه خلیج فارس به توافق برسد چون هم بازیکن آزاد است و هم اینکه فصل گذشته به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن العربی معرفی شد.


با توجه به مسائل عنوان شده باید دید در روزهای آینده، چه اتفاقی برای این بازیکن خواهد افتاد، احتمال اروپا رفتن اشکان در این برهه زمانی تقریبا نزدیک به صفر است چرا که او پیشنهاد خاصی از تیم های اروپایی ندارد، در ایران و از میان تیم های لیگ برتری، پرسپولیسی ها در لیست خود جای خالی ندارند، استقلالی ها نیز بازیکنان گران قیمت بسیاری را جذب تیم خود کردند و احتمالا به جذب بازیکن دیگری در این سطح فکر نمی کنند، در بین سایر تیم های ایرانی نیز باید دید کدام تیم می تواند از پس مبلغ هنگفت مربوط به انتقال این بازیکن بربیاید. در نهایت همانطور که در بالا عنوان شد می توان گفت محتمل ترین گزینه پیش روی اشکان دژاگه یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس خواهند بود تا او این سال های فوتبال خود را آنجا بگذراند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری