اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۴۹۳

ترین‌های هفته ششم لیگ برتر+تصاویر

در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.
۱۱:۰۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 2 دیدار از جمله برگزاری دربی پایتخت و رسیدن تراکتورسازی به صدر جدول به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته ششم در یک نگاه:

سیاه‌جامگان مشهد 2 – صبای قم2

ذوب آهن اصفهان 1 – تراکتورسازی تبریز2

صنعت نفت آبادان  1– استقلال خوزستان 1

ماشین‌سازی تبریز 0– فولاد مبارکه سپاهان1

پیکان تهران 0– نفت تهران0

سایپا تهران1 – گسترش فولاد تبریز 1

فولاد خوزستان 1 – پدیده خراسان 0

پرسپولیس 0 – استقلال تهران0

 

تیم هفته: تراکتورسازی

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر 5 دیدار با تساوی به پایان رسید و فقط در 3 دیدار یکی از دو تیم حاضر در میدان با پیروزی رقابت خود را به پایان رساند. در این بین سپاهان موفق شد در خانه ماشین سازی به برتری برسد و تراکتورسازی نیز در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد. در این بین اما تراکتورسازی دست به کار مهم‌تری زده و بازی هفته را به سود خود به پایان برد تا ضمن تقدیر از سپاهان، شاگردان قلعه‌نویی به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شوند.

بازیکن هفته: ساسان انصاری

بازیکنی که در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از پرسپولیس جدا شده و به تیم سابقش بازگشت، این روزها عصای دست سعداوی در اهواز شده و مدام ناجی تیمش می‌شود. ساسان انصاری پس از اینکه موفق شد هفته گذشته مقابل سایپا برای فولاد گلزنی کند، شب گذشته نیز در دیدار با پدیده، تک گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا به عنوان بهترین بازیکن هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شود.

سرمربی هفته: عبدالله ویسی

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در حالی سپاهان یک بار دیگر به جمع تیم‌‌های بالانشین اضافه شد که عبدالله ویسی، سرمربی این تیم در ترکیب تیمش از چندین بازیکن زیر 23 سال استفاده کرد تا ارزش کار سپاهان و پیروزی این تیم در خانه ماشین سازی، بیش از پیش نمایان شود.

بر همین اساس با تقدیر از سعداوی و قلعه‌نویی، عبدالله ویسی به عنوان مربی هفته انتخاب می‌شود.

دیدار هفته: ذوب‌آهن - تراکتورسازی

اگرچه در هفته‌ای که دربی در آن برگزار شد، همه نگاه‌ها و توجهات معطوف این دیدار به ظاهر بزرگ بود، اما این دیدار به اندازه‌ای سرد و بی‌روح برگزار شد که به هیچ عنوان نمی‌توان حتی این مسابقه را به عنوان یکی از 3 دیدار برتر هفته حتی انتخاب کرد.

از سوی دیگر دیدار ذوب‌‌آهن و تراکتورسازی در اصفهان به اندازه‌ای جذاب و دیدنی بود که به واقع هواداران فوتبال را از برگزاری یک فوتبال ناب و تماشایی سیراب کرد تا این مسابقه به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

اتفاق هفته: زشت و بی روح مثل دربی 83

اتفاق هفته بدون هیچ شکی برگزاری دربی پایتخت بود. دربی که تمام حواس رسانه‌ها و هواداران را از چند روز قبل از این دیدار به خود معطوف کرده بود تا جایی که اتفاقات سایر دیدارهای این هفته کمتر به چشم آمد.

با این حال دربی 83 از آن دسته‌ دربی‌ها کم اتفاق سال‌های اخیر بود تا جایی که هواداران دو تیم در حسرت گلزنی تیم‌های خود در این مسابقه باقی ماندند.

با همه این اوصاف در هفته‌ای که دربی در آن برگزار شده است، هرچقدر هم این دیدار زشت، سرد و کسل‌کننده بوده باشد باید این دیدار را به عنوان یک اتفاق از آن یاد کرد.

جدول گلزنان:

4 گل: مهدی ترابی(سایپا)

3 گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) - حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی) - ایمان مبعلی(نفت تهران) - محمد قاضی(نفت تهران)

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین