اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۳۴۶۸

آقایی: نساجی به جز پنالتی حرفی برای گفتن نداشت/ شهریاری: روی پنالتی‌ها حساب کرده بودیم

آقایی: نساجی به جز پنالتی حرفی برای گفتن نداشت  شهریاری: روی پنالتی‌ها حساب کرده بودیم
دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان گفت: متأسفانه بازی به ضربات پنالتی نکشید اما روی این موضوع حساب کرده بودیم.
۰۳:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
وانانیوز|

میثم آقایی پس از شکست مس کرمان مقابل نساجی اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما برای لیگ یک است. در این بازی بیشتر جوان‌ها بازی کردند. دم آنها گرم که واقعاً نشان دادند چیزی کم ندارند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

بازیکن مس کرمان در خصوص اینکه هواداران کمی برای این تیم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، گفت: طبیعتاً نسبت به قائمشهر تا تهران راه دورتر است ولی درود به شرف‌شان فکر کنم 14 ساعت راه را تا اینجا آمدند و واقعاً برای‌مان سنگ تمام گذاشتند. 

وی در مورد اینکه نیمه نهایی جام حذفی بازی مهمی بود و چرا مس کرمان با تیم دوم به میدان رفت، بیان داشت: فولاد خوزستان را هم همین بچه‌ها حذف کردند. امروز شاهد بودید که با تمام وجود بازی کردند. به جز پنالتی که داور برای نساجی گرفت آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

حسین شهریاری پس از کنار رفتن مس کرمان از جام حذفی اظهار داشت:‌طبق صحبت‌های سرمربی همه کارها را  انجام دادیم ولی متأسفانه روی یک اتفاق پنالتی دادیم و بازی را باختیم. 

دروازه‌بان مس کرمان در خصوص عملکرد خوبش در این بازی عنوان کرد: وظیفه‌ام است وظیفه‌ام را برای تیم انجام دادم ولی متأسفانه باختیم.

وی در مورد اینکه اگر بازی به پنالتی کشیده می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد، گفت: این اتفاق نیفتاد که الان حرفی بزنم. ولی طبیعتاً روی پنالتی‌ها حساب کرده بودیم متأسفانه نشد جام حذفی دیگر برای‌مان تمام شد.

شهریاری در مورد اینکه آیا پنالتی نساجی درست بود، عنوان کرد: نمی‌دانم. کارشناسان باید نظر بدهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین