اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۲۷۹
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شکست این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: ما مستحق مساوی هم نبودیم و باید بازی را می‌بردیم.
۱۴:۰۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگویی در مورد شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوب و جانداری انجام دادیم و در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم، ما حتی در این بازی مستحق مساوی هم نبودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. متأسفانه روی یکی از گل‌ها در کرنر برگشتی، اشتباه جاگیری داشتیم و گل دیگر را هم از روی ضربه پنالتی دریافت کردیم که معتقدم پنالتی نبود و هادی محمدی به‌صورت واضح تمارض کرد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: داوری این مسابقه پدر تیم ما را درآورد! آقای حیدری داور باشخصیتی است که اتفاقاً رابطه خوبی در زمین با او دارم، اما دیروز سوت‌های اشتباه زد و فکر می‌کنم آمادگی خوبی برای انجام این بازی نداشت. روند داوری در این بازی تأثیر مهمی در مسابقه داشت.

رجب‌زاده درباره ناسزا گفتن و توهین برخی هواداران ذوب‌آهن علیه بازیکنان و کادر فنی گفت: من هم مثل آقا یحیی به‌شدت ناراحتم. تعداد این آدم‌ها دو سه نفر بیشتر نیست که قبل از شروع بازی حرکات زشت خودشان را شروع کردند و حرف‌هایی به جلال امیدیان زدند که من به او گفتم جوابشان را ندهد. قبل از بازی هم ما را تهدید کردند که اگر برنده نشوید شعار می‌دهیم. آنها متأسفانه در طول بازی توهین کردند و بعد از بازی هم شعار دادند و ناسزا گفتند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: البته این افراد هوادار ذوب‌آهن نیستند، چون هواداران واقعی تیم ما شخصیت دارند. آنها وقتی قهرمان حذفی می‌‌شویم یا به آسیا می‌رویم مشخص نیست کجا هستند و در موقع باخت از این کارها می‌کنند. در فوتبال تضمینی نیست که همیشه برنده یا بازنده باشیم و همیشه هم برد و باخت وجود دارد. من با سعید آذری در مورد این اتفاقات صحبت خواهم کرد. از او می‌خواهم آنهایی را که فحاشی کردند به ورزشگاه راه دهند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مشکلات مالی این باشگاه گفت: ما بابت پارسال به‌صورت کامل با باشگاه تسویه حساب کردیم، آنهم در شرایطی که برخی از باشگاه‌ها این کار را انجام نداده‌اند. چون آقا یحیی در مورد مشکلات مالی حرف زد من هم صحبت می‌کنم. بازیکنان ما اهل اعتراض نیستند و همیشه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. ما بابت امسال هنوز پولی دریافت نکرده‌ایم. متأسفانه شرایط کارخانه مناسب نبود، اما مسئولان باشگاه و کارخانه تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود. طبیعتاً ممکن است مسائل مالی روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار باشد و امیدوارم مسئولان کارخانه و باشگاه مشکلات مالی را برطرف کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین