اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۱۸۸

گرفتار تعطیلات و وقفه‌های لیگ شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم و باید این نقطه ضعف‌مان را در هفته‌های آینده برطرف کنیم.
۲۱:۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: دو نیمه کاملاً متفاوت را شاهد بودیم اما باید بگویم سعی و تلاش ما برای کسب سه امتیاز بود. با توجه به حضور گسترش در انتهای جدول و برنده نشدن این تیم می‌توانستیم در نیمه نخست از دفاعی بازی کردن گسترش استفاده کنیم و به گل برسیم که چنین اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم و گلی را خوردیم که تا اندازه‌ای تمرکز را از ما گرفت اما توانستیم با تغییر تاکتیک و تعویض‌های پی در پی خوب روند بازی را از آن خود کنیم و به گل برسیم.

فرکی در خصوص مهدی ترابی بازیکن تیم سایپا تصریح کرد: همانطور که در برنامه 90 هم دیدیم او تا به حال یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما بوده و با گل‌های این بازیکن ما توانسته‌ایم امتیازات خوبی را کسب کنیم اما باید بگویم که تیم ما به یک بازیکن متکی نیست و بدون شک باید همه بازیکنان در درون زمین تأثیرگذار و هماهنگ نسبت به گذشته عمل کنند.

سرمربی تیم سایپا تهران در خصوص تعطیلات مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: ما باید تا نیم‌فصل به این تغییرات و وقفه‌ها عادت کنیم و باید بگویم که گرفتار این تعطیلات هستیم چرا که این وقفه‌ها بر روی کل بازی‌های لیگ برتر تأثیر منفی خواهد گذاشت اما فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم با کمتر شدن تعطیلات وضعیت تیم‌ها از لحاظ کیفی بهتر شود.

وی در خصوص بازی‌های خارج از خانه تیمش‌ نیز تصریح کرد: ما یک بازی در هفته آینده مقابل صبا داریم. در ابتدا باید بگویم که هیچ فرصتی برای ریکاوری بازیکنان ندارم و اگر بازیکنی مصدوم شود جایگزینی نخواهد داشت اما به هر حال معتقدم که تیم ما در خارج از خانه با استرس کمتری بازی می‌کند و امیدوارم هفته بعد مقابل تیم صبا برنده میدان باشیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین