اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۱۵
بهترین بازی را کردیم و پیروزی زیبایی بود

آنتیگا: تیم ایران بسیار قدرتمند بود، از این پیروزی بسیار خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: همانطور که کاپیتان تیم ما گفت بهترین بازی خود را ارائه کردیم و پیروزی زیبایی بود.
۰۰:۳۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-استفان آنتیگا سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ایران در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: همانطور که کاپیتان تیم ما گفت بهترین بازی خود را ارائه کردیم و پیروزی زیبایی بود. از این بابت بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم والیبال لهستان با اشاره به قدرت تیم ملی والیبال ایران، افزود: تیم ایران بسیار قدرتمند است و با وجود جو سالن آزادی شکست دادن این تیم بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

وی در مورد استفاده از جاکوب یاروش قطرپاسور دوم تیمش گفت: او عالی بازی کرد و شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. یاروش سال قبل نیز در برزیل عملکرد خوبی برای ما داشت و نشان داده که هر روز بهتر و بهتر خواهد شد.

آنتیگا گفت: صعود آمریکا به مرحله بعدی تقریباً مسجل شده و باید بگویم آنها تیم خوبی هستند و قطعاً هفته آینده برای گرفتن یک یا دو ست از ما به لهستان نمی‌آیند. همه تیم‌ها در حال حاضر خسته هستند و ما باید برای آخرین بازی مرحله گروهی مقابل آمریکا از تمام انرژی خود استفاده کنیم. ما انگیزه زیادی داریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ایران در ست اول خوب بازی کرد و من از ست دوم از فابین ژزکا پاسور دوم تیمم استفاده کردم. از او کاملاً راضی هستم چون تمام تلاشش را کرد. دریافت‌های تیم‌ ما در این بازی به خوبی رسید و توانستیم بازی را ببریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین