اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۰۹۱۲

پایان یک دهه فعالیت مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا/منتقد استعفا کرد

پایان یک دهه فعالیت مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا منتقد استعفا کرد
مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا از سمت خود استعفا کرد.
۱۲:۳۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
وانانیوز|

 فیل اندروز پس از 9 سال موفقیت از سمت مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا استعفا داد. اندروز امیدوار است در حالی که برای رفتن به سمت دیگری آماده می شود، این ورزش تغییرات لازم را برای ماندن در بازی های المپیک ایجاد کند. وی از منتقدان فدراسیون جهانی وزنه برداری بود.

اندروز در سال 2020 به مدت 6 ماه رئیس موقت فدراسیون جهانی بود و در این چند سال اخیر به دلیل مشکلاتی که وزنه برداری داشته و شایعاتی از حذف این رشته در المپیک شنیده می شود، از منتقدان جدی بوده است. وزنه برداری به طور موقت از برنامه بازیهای المپیک 2028 لس آنجلس حذف شده است.

انتخابات فدراسیون جهانی برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده و اندروز امیدوار است اعضا به مدیری رای دهند که تغییرات لازم را برای ماندن این رشته در المپیک انجام دهد.

اندروز درباره استعفایش گفت: 10 سال زمان مناسبی است که ببینیم وزنه برداری آمریکا از اینجا به کجا می رسد. من همچنین منتظر هستم چالش های جدید خودم را ببینم و از این موضوع بسیار هیجان زده هستم.

وی شغل بعدی خود را هنوز مشخص نکرده و ممکن است وارد عرصه مشاوره شود. او همچنین شایعات مبنی بر جایگزینی مدیر اجرایی وزنه برداری انگلیس را رد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین