اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۰۶۶
نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال به نتیجه گرفتن این تیم در داربی تهران بسیار خوش‌بین است...
۱۰:۵۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال به نتیجه گرفتن این تیم در داربی تهران بسیار خوش‌بین است. او شرایط روحی بازیكنان استقلال را مناسب ارزیابی كرده و معتقد است استقلال در این بازی هوادارانش را راضی خواهد كرد. با عبداللهی درمورد این مسابقه دقایقی صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد.
  • آیا بازیكنان بعد از نتیجه نگرفتن در پنج هفته، از لحاظ روحی آماده این بازی هستند؟
همه چیز خوب پیش می‌رود و شرایط تیم از لحاظ روحی مناسب است. استقلال در بازی قبلی باید با دو یا سه گل برنده می‌شد، ولی متأسفانه بدشانسی آورد. الان شرایط بدنی بازیكنان خوب است و آنها آماده داربی هستند. این را هم فراموش نكنید كه داربی با همه بازی‌ها فرق دارد.
  • برخی معتقدند شانس پرسپولیس برای برد بیشتر است. نظر شما چیست؟
بچه‌های ما وضعیت خوبی دارند و معتقدم نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی كرد.
  • قبول دارید هواداران استقلال حق دارند بابت این بازی نگران باشند؟
ناراحتی هواداران و نگرانی آنها را درك می‌كنیم، ولی آنها بدانند كه جایگاه استقلال دلیلی برای ناراحتی‌شان نیست. از آنها می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و خاطر هواداران جمع باشد كه در داربی نتیجه می‌گیریم. من به این بازی خوش‌بین هستم.
  • فكر نمی‌كنید پرسپولیس حریف سرسختی است؟
پرسپولیس یك تیم قابل احترام است، ولی شما دیدید كه آنها در بازی قبلی مقابل تراكتورسازی موقعیت خاصی نداشتند و فرصت‌های حریف بیشتر بود.
  • استقلال برای مساوی بازی خواهد كرد؟
مطمئن باشید برای برد بازی می‌كنیم. به هر حال بعد از پنج هفته باید از یك جایی شروع كنیم و امیدوارم بردهای ما از بازی با پرسپولیس شروع شود.
  • برخی از پیشكسوتان در این چند هفته از علیرضا منصوریان انتقاد كردند. در این مورد چه صحبتی دارید؟
من انتقاد بد یا منفی از پیشكسوتان ندیدم و به هر حال استقلالی‌ها دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد. وقتی تیمی دچار تغییر می‌شود طبیعتا نیاز به زمان دارد.
  • آیا حرف‌های افتخاری كه گفته بود بعد از داربی درمورد علیرضا منصوریان تصمیم می‌گیرد، غیرحرفه‌ای نبود؟
من نمی‌دانم چه حرف‌هایی زده شده، ولی تا آنجا كه در جریان هستم منصوریان حتی در صورت شكست در داربی كارش را ادامه خواهد داد. اعضای هیات مدیره در جلساتی كه داشتند با یكدیگر قرار گذاشتند كه تغییری ایجاد نشود و سرمربی كارش را ادامه دهد. به هر حال در كادر فنی باید ثبات وجود داشته باشد.
  • تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره شما از داربی چیست؟
خاطره جالب من همان مسابقه‌ای بود كه به جنجال كشیده شد. ما 2 بر صفر عقب افتادیم، اما بازی را مساوی كردیم و درنهایت داور مسابقه را قطع كرد. خاطره تلخ من هم یكی از بازی‌هایی بود كه مقابل مرحوم همایون بهزادی قرار گرفتم و آن موقع بازیكن جوانی بودم. من به‌دلیل برخوردی كه با بهزادی داشتم واقعا ناراحت شدم و آن اتفاق برایم تلخ بود.
  • آیا این صحت دارد كه شما یك‌بار روی نیمكت استقلال خوابتان برده بود؟
مگر امكان دارد چنین اتفاقی بیفتد؟ من شب‌ها به زور خوابم می‌برد حالا روی نیمكت بخوابم.
  • پس این داستان از كجا شكل گرفت؟
ما در فینال باشگاه‌های تهران با سایپا بازی داشتیم. بعد از شكست دادن پرسپولیس به فینال رسیدیم و سایپا هم پاس را شكست داده بود. در آن مسابقه نتیجه را یك بر صفر واگذار كردیم و چند بازیكن استقلال هم محروم بودند. بعد از پایان بازی هواداران استقلال، بازیكنان را یك ربع تشویق می‌كردند و من هم گفتم مگر بازی را برده‌ایم كه آنها اینقدر ما را تشویق می‌كنند. من فقط همین حرف را زدم كه حالا بعدا شیطنت‌هایی صورت گرفت و طور دیگری این موضوع عنوان شد. خوابیدن من روی نیمكت حقیقت نداشت و مثل یك شوخی بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین